#КолиЯНеБоялась: капсульна колекція сумок від MARSALA та фонду Олени Пінчук 
Мета кампанії — спонукати жінок ділитися вражаючими історіями успіху і подалання труднощів.
Ф

онд Олени Пінчук спільно з брендом MARSALA представили капсульну колекцію жіночих сумок із символічною вишивкою-маніфестом «Якби ти знала, яка ти гарна, коли у собі не маєш страху» — рядками із вірша українського поета Юрія Іздрика. Мета кампанії під хештегом #КолиЯНеБоялась — спонукати жінок ділитися вражаючими історіями успіху і подалання труднощів та власним прикладом підштовхнути інших дівчат до реалізаціі своїх найсміливіших планів.

Кампанію вже підтримали Alyona Alyona, Яніна Соколова, Аніта Луценко, Катерина Кузьменко,  Ярослава Гресь, Римма Зюбіна, Ольга Руднєва та Марія Маслій. Всі вони знялися у відеороликах, в яких розповіли про свої страхи та способи їх подолання.

Запуск колекції у продаж буде супроводжуватися флешмобом у соціальних мережах під хештегом #КолиЯНеБоялась. Щоби підтримати акцію, необхідно в Facebook чи Instagram розмістити свою історію успіху, яка стала можлива завдяки тому, що вдалося переступити через власні страхи та упередження. Всі кошти, зібрані від продажу колекції, будуть направлені на підтримку жіночого підприємництва.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: