Бренд CIX представив весняну лінійку одягу
У стилістиці американських 40-х років.

Як відомо, всі ми опинилися в умовах, коли повноцінно працювати та реалізовувати проєкти вкрай складно. Зважаючи на ситуацію, редакція JS вирішила підтримати українські бренди, які створюють круті продукти/сервіси. За кілька тижнів ми отримали безліч заявок і готові ділитися з вами найкращими, на наш погляд, інформаційними приводами.

Весняна колекція CІX — ода американській повсякденності 40-х років

 

Соломія Олійник, дизайнерка та керуюча бренда CІX

Український бренд CІX був створений 18 років тому дизайнеркою Іриною Харченко, наразі їм успішно керує її донька — Соломія Олійник, яка продовжує дотримуватися основної концепції компанії, створюючи вишуканий одяг «поза часом».

Натхненням для створення весняної лінійки одягу CІX стали 40-ві роки в американській історії. Саме тоді почалася епоха робочих костюмів для повсякденного життя, їхні зручні фасони швидко адаптувалися до сучасної моди і потреб жінок. Цупкі матеріали та продумане розташування всіх деталей швидко подарувало популярність широким брюкам у жіночому гардеробі. 

Важливе місце в колекції займають жакети вільного силуету, в яких присутні характерні для бренда необроблені краї та виступаючий дедерон — частинки прозорого сітчастого матеріалу.

Цього разу бренд зробив акцент не на сукнях, а на костюмах з брюками різних фасонів. Вже другий сезон поспіль CІX використовує запозичений зі спортивного стилю крій рукава — подовжений, з петлею на палець, завдяки якому коктейльні сукні та жакети з легкістю перетворюються на витвір конструкторського мистецтва. 

У весняній колекції переважає чорний колір. Це один з найважливіших елементів колекцій бренда, який дозволяє легко поєднувати речі між собою, створювати складні образи, а також балансувати між жіночністю, інтелектуальною сексуальністю та стриманістю. У CІX переконані, що жінка в чорному — яскрава. Розглядаючи кадри лукбука, з цим складно сперечатися. 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: