Locals: бренд здорового харчування Healthy Tradition
Для найвибагливіших споживачів.

Як відомо, всі ми опинилися в умовах, коли повноцінно працювати та реалізовувати проєкти вкрай складно. Зважаючи на ситуацію, редакція JS вирішила підтримати українські бренди, які створюють круті продукти/сервіси. За кілька тижнів ми отримали безліч заявок і готові ділитися з вами найкращими, на наш погляд, інформаційними приводами.

Бренд здорового харчування Healthy Tradition

 

Анна Горбенко, співвласниця компанії Healthy Tradition

Healthy Tradition – відомий міжнародний бренд для свідомих та вимогливих споживачів, які надзвичайно ретельно підходять до вибору продуктів, надаючи перевагу здоровому харчуванню. Своєю діяльністю компанія змінила хід історії у галузі виробництва здорового харчування і задала високу планку, яка стимулює до розвитку учасників ринку.

Компанія була заснована у 2015 році двома бізнес-леді, Анною Горбенко та Анною Допірою. Сьогодні Healthy Tradition визнаний трендсетер на ринку здорового харчування з новими підходами до ведення бізнесу. Бренд завоював особливу любов своїх клієнтів чесністю та творчим підходом до діяльності.

Healthy Tradition випереджає час.

Поки всі переходять з цукру на сиропи та замінники, компанія створює унікальні продукти, в яких взагалі не використовує додані прості вуглеводи. Вона руйнує стереотипи в харчовій галузі, запроваджуючи нові стандарти та правила гри. Серед істотних переваг – відсутність у продукції рафінованих складників, консервантів, підсилювачів смаку, розпушувачів тощо.

Абсолютно нічого зайвого!

Варто зазначити, що цукор, сиропи та сіль мають потужні консервуючі властивості, тому дуже часто використовуються виробниками «здорового харчування» для подовження строків зберігання на полиці. Цю таємницю виробники зазвичай не розповсюджують.

«Кажуть, що люди звикли до солодкого, але ми знаємо, що таке здоров’я та принципово тримаємо свою високу планку, й, на щастя, наші споживачі це цінують. Так компанія допомагає розвивати здорові звички», – коментує Анна Горбенко.

Для засновниць компанії бізнес є внеском у соціальний розвиток та покращення якості життя інших. Вони глибоко вивчають тему активного довголіття, технології збереження корисних речовин і ведуть здоровий спосіб життя, підтримуючи високі ідеали.

Всі продукти Healthy Tradition мають високу харчову цінність і при цьому допомагають очищенню організму завдяки природним властивостям клітковини та антиоксидантів, що містяться у великій кількості.

Минулого року компанія Healthy Tradition розробила і випустила на ринок унікальний безглютеновий хліб, який не уповільнює перельстатику кишечнику й сприяє очищенню. Він став улюбленим продуктом серед клієнтів супермаркету Good Wine. Сьогодні компанія успішно продає чотири різновиди такого хлібу та мафіни.

Усі рецепти розроблені з розрахунком на позитивний вплив на здоров’я та харчові звички людей. Healthy Tradition активує насіння для кращого їхнього засвоєння, застосовує технологію бережливого сушіння при низькій температурі.

«Більшість людей в команді – люди з чистими смаковими рецепторами, які довгий час не вживають цукор, підсолоджувачі та тваринні продукти, а також не курить. Це допомагає створювати унікальні збалансовані природні смаки».

Компанія свідомо мінімізує кількість простих вуглеводів у продуктах, віддаючи перевагу складним. При розробці рецептур батончиків, наприклад, довелося принципово відмовитися від фініків у складі через їхній високий глікемічний індекс. Ба більше, серед неорганіки було практично нереально знайти фініки, що не були б оброблені фосфіном та діоксидом сірки, адже такий метод відповідає світовим стандартам виробництва. Так постачальники мінімізують ризики псування. З багатьма неорганічними сухофруктами така сама ситуація, саме тому Healthy Tradition перейшла на сертифіковану органічну сировину, яка повністю чиста.

Компанія не повторює вже всім відомі смаки, а розробляє нові, більш збалансовані та гармонійні, постійно експериментуючи з поєднаннями продуктів.

Власниці особливо цінують овочі, тому використовуються їх в багатьох рецептурах в такому незвичному поєднанні, що навіть ті, хто їх не любить, залюбки насолоджуються продукцією. Healthy Tradition виробляє батончики і печиво з гарбузом та морквою, хліб і хлібці з овочами та зеленню.

Таємниця високої якості та чудового смаку криється в увазі до дрібних деталей та фундаментальному підході.

Не кожна компанія має сміливість працювати з найдорожчою органічною чистою сировиною і може похизуватися повним циклом контролю якості – від поля до полиці.

Нealthy Tradition вирощує сировину під свої потреби і співпрацює з найкращими органічними фермерами світу, аби бути впевненими у смаку, відсутності консервантів та фунгіцидів.

Продукція не містить глютену та більшість основних алергенів, тому її можуть вживати і малюки, і вагітні жінки.  Для цього на підприємстві працює система контролю алергенів. Виробництво має міжнародну сертифікацію Organic та Gluten Free.

В Україні продукція представлена в GoodWine, Le Sіlpo, Zdorova, її замовляють такі вибагливі клієнти, як дитячі заклади та п’ятизіркові готелі.

Із повним ассортиментом можна ознайомитися на сайті компанії healthy-tradition.com, а також у Instagram.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: