мериканський модний бренд, заснований в 1968 році в Нью-Йорку модельєром Кельвіном Кляйном, наразі переживає не найкращі часи. Коли Раф Сімонс в грудні 2018 покинув посаду, бренд повідомив про перезапуск лінії ready-to-wear, але, як з’ясувалося, все відбулось навпаки: подіумна та кутюрна лінії зупинені. І це ще не все. Проблеми у компанії змусили зачинити легендарний бутик на Медісон Авеню, реконструювати офіс в Мілані та звільнити понад 100 працівників.
І хоча прийнято офіційне рішення зупинити випуск сезонних колекцій, пошук нового креативного директора продовжується. Керівництво бренду, здається, вже зробило висновки та не надасть наступнику Рафа такий широкий спектр можливостей та фінансової підтримки. Бельгієць був креативним директором трохи більше двох років, проте за цей час не досяг комерційного успіху — скоріше, навпаки. В кінці минулого року виконавчий директор Calvin Klein Еммануель Кіріко повідомив про 21-мільйонні збитки і зниження вартості акцій: «Витрати на маркетинг і рекламу не виправдали себе».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: