Поцілунок з дівчиною-роботом: fashion-кампейн Белли Хадід
Hot or Not?
П

оки Белла Хадід крокує червоною доріжкою в Канні та відвідує вечірки Dior, рекламна кампанія #MYTRUTH #MYCALVINS бренду Calvin Klein набирає неабияких обертів. Ще б пак — поцілунок моделі та робота-інфлюенсера Ліл Мікели ламає усі стереотипи. Поєднання віртуального та реального — тепер не мрія. Це вже більше ніж зйомка від відомого Джонаса Ліндстрема, це свято індивідуальності та свободи самовираження.

 

Варто зазначити, що залучення роботів у fashion-індустрію — не нове явище. Роботи брали участь у шоу Chanel, а також рекламних кампаніях Balmain, а Ліл є досить популярною в Instagram. Як вам подібне бачення майбутньої моди? Hot or Not?

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: