толичний ЦУМ відкриває новий сезон запуском рекламної кампанії, наповненої магнетичними сюжетами, сильними образами та живими емоціями. Серія фотографій та відео кампейну були зняті біля підніжжя та на вершинах Карпатських гір, а також біля озера Синевир.
Така локація була обрана креативною командою ЦУМ для зйомки не випадково. Карпатські гори — місце з дивовижною енергетикою та природою, що вражає уяву, вабить та очищує свідомість кожного. Саме тут ЦУМ фантазує на тему нового сезону та представляє героїв різного віку й нестандартних типажів — у класичних, спортивних та стрітстайл-образах, що відповідає мультиаудиторній пропозиції центрального універмагу.
У межах зйомки знайшли своє відображення образи із нових колекцій міжнародних брендів, які представлені в столичному ЦУМ та онлайн магазині: Jimmy Choo, Versace, Bally, Red Valentino, Nanushka, AlexaChung, See by Chloe, Weekend Max Mara, Giorgio Armani, Pal Zileri, Lardini, Puma та інші.
Характер зйомки багато в чому виходить із персонального стилю запрошеного фотографа із Німеччини. Патрік Бінерт, відомий своїми роботами для брендів Givenchy, Valentino, Lanvin та Victoria Beckham, у своїх знімках задає тренд на особливий світ, у якому майбутнє базується на почуттях, а чесність і відвертість — його головні принципи.
Нові колекції брендів можна придбати у столичному ЦУМ, а також онлайн.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: