Зв’язок поколінь у новій рекламній кампанії ЦУМ
Сімейні цінності та традиції від відомих українців.
С

толичний ЦУМ продовжує відзначати своє 80-річчя й вслід за відкриттям нових вітрин презентує ювілейну рекламну кампанію весна-літо 2019 — «ЦУМ. КРІЗЬ ПОКОЛІННЯ».

Героями рекламної кампанії стали представники відомих українських династій, молоді артисти, арт-діячі та бізнесмени, які зробили свій особистий внесок у розвиток України.

У зйомці кампанії взяли участь 15 учасників: народна артистка України Ада Роговцева в компанії своєї дочки, режисерки Катерини Степанкової, та внучки Дарини, чемпіонка світу з підтягування Анастасія Васильченко, внучка Софії Ротару — модель Софія Євдокименко, художниця Оксана Левченя з сином Максімільяном Константіновським, власник мережі кав’ярень ONE LOVE coffee Володимир Задірака зі своїм батьком, братом та племінником, виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv Василь Гроголь, українська акторка Варвара Лущик, моделі Тамара Деркач і Галина Герасімова.

Кожен герой своїм прикладом демонструє нерозривний зв’язок поколінь, сімейні цінності та традиції, які відображаються в філософії ЦУМ у новому сезоні.

На тлі мінімалістичного дизайну герої зйомки приміряли образи з колекцій весна-літо 2019 від Versace, Jimmy Choo, No21, Red Valentino, Bally, Jil Sander Navy, Alexa Chung, DVF, The Kooples, Nanushka, See by Chloe, Max Mara, Hugo Boss, Eterna, Ted Baker, Pierre Hardy, Jacadi та інших.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: