Ruslan Baginskiy, LITKOVSKA, AMG: новини модного фронту
Патріотичні образи, донати, співпраця з іноземними рітейлерами та екстравагантна колекція SLAVA UKRAINI від грузинського бренду LEM.

Патріотичні колекції, донати, співпраця з іноземними рітейлерами — JS розповідає про новини українського модного фронту, який ані на мить не зупиняє свою роботу. 

RUSLAN BAGINSKIY x LUISAVIAROMA

Бренд Ruslan Baginskiy представляє колаборацію з найбільшим італійським рітейлером LuisaViaRoma. Новий проєкт — це портал між Україною та Італією, і його основна місія — розповісти світу про українську культуру, традиції, архітектурні і побутові коди, природу і цінності, на яких побудований Ruslan Baginskiy.

Колаборація була затверджена у січні, однак після початку повномасштабного вторгнення рф концепція проєкту стала неактуальною, а реалізація масштабної інсталяції і виробництво ексклюзивної колекції здавалися неможливим.

Команда Ruslan Baginskiy займалася релокейтом з Києва до Львову і сфокусувалася на інформаційній обороні, а також запустила благодійний дроп, представила відеопроєкт із модними інсайдерами на підтримку України і загалом переказала 3 195 528 гривень у благодійні фонди на підтримку армії.

Однак LuisaViaRoma підтвердила, що готова надати свою платформу для реалізації проєкту про Україну. Окрім цього, рітейлер спрямує частину прибутку із продажу ексклюзивної колекції в благодійний фонд на гуманітарні потреби, а 30 липня разом із UNICEF проведе на Капрі благодійний гала-вечір. Частину коштів, зібраних під час івенту, скерують на допомогу українським біженцям, які були змушені виїхати після вторгнення рф.

А 1 липня 2022 року у Флоренції бренд відкрив вітрину і поп-ап корнер. Також стартував продаж лімітованої колекції, створеної в колаборації з рітейлером. Спеціально для дропу була розроблена нова упаковка з особистим посланням від Руслана Багінського.

LITKOVSKAYA тепер LITKOVSKA

Бренд Лілі Літковської змінив свою назву, в основі якої тепер українська, а не російська версія прізвища дизайнерки. Тож оновлений і єдиний правильний варіант — LITKOVSKA.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Litkovska (@litkovska_official)

Природа наших виборів у колаборації AMG x IMAGINE

Що трапляється, коли зустрічаються два різні світи? Чи завжди протистояння буде руйнівним? На гострі питання актуальності AMG відповідають, обʼєднавшись із своїм сестринським recycle-брендом IMAGINE та українським художником Андрієм Бабчинським.

ДНК колекції — впізнавані AMG-силуети, за прототипами яких були пошиті нові, цього разу у технічному виконанні IMAGINE. Бестселери бренду — костюми-двійки та трійки прямого крою, мінімалістичні сукні, штани та сорочки створені повністю із перероблених тканин із елементами із пряжі ручної роботи. Особливу увагу привертають в’язані купальні сети — у колекції вони представлені в кількох варіаціях і позиціонуються не лише як окремий предмет пляжного гардероба, а і як частина костюмного аутфіту.

Присутність Андрія Бабчинського у створенні колекції, на перший погляд, не очевидна, але принти, нанесені на сорочки, — фрагменти саме його твору «Після Потопу», які були відцифровані і перенесені на тканину. Передають характер картини також інші елементи колекції: усі тканини представлені в натуральних відтінках, органічно продовжуючи тему природи та її спадщини.

До речі, саме цю роботу обрали неспроста: під час створення картини Бабчинський багато експериментував із синтетичними матеріалами — поліетиленом та акрилом, щоб розказати про розмноження фауни. Ця іронічна суперечність синтетичного і натурального згодом стала частиною концепції і успішно синхронізувалася з головним прагненням бренду IMAGINE, що для своїх тканин використовують лише пластик, добутий зі світового океану.

Грузинський бренд LEM створив унікальну колекцію, щоб підтримати Україну 

Cвою підтримку Україні висловив Фрідон Нігуріані — авангардний грузинський дизайнер, який неодноразово брав участь у Ukrainian Fashion Week, демонструючи свою любов та прихильність до української культури та моди. Бренд LEM створив колекцію з використанням кольорів нашого прапора, а також заявив, що мріє повноцінно представити її на Тижні моди в Києві після перемоги.

Нова колекція має назву SLAVA UKRAINI. При її створенні була використана техніка печворк — із клаптиків тканини зібрані та зіткані яскраві сукні, костюми, верхній одяг, аксесуари. Серед акцентних матеріалів цього разу дизайнер використав кольорові паєтки, глітер, шипи та ланцюги. Останні з них підкреслюють силу, мужність та єдність українського народу.

«Головною моєю метою було передати солідарність із Україною у героїчній боротьбі за свободу та незалежність», — прокоментував Фрідон.

One by One відкрив флагманський магазин у Львові

One by One — бренд одягу із Кропивницького, який впевнено продовжує свою діяльність в Україні з початком повномасштабного вторгнення росії. Окрім того, що бренд не зупинив своєї діяльності, з перших днів активно допомагав країні, радував шанувальників постійними колекціями з використанням української національної айдентики, цього літа відкрив свій перший флагманський магазин у Львові (вул. Гнатюка, 5).

Частиною відкриття стала лекція на тему: «Український етностиль у сучасному гардеробі» від львівського блогера, телеведучого та історика моди Леоніда Мартинчика.

Українські етнічні коди у новій літній історії бренду One by One

У новій капсулі One by One вдалося поєднати етніку з романтичними лляними виробами, а також зухвалими міськими спортивними речами та аксесуарами. З акцентів — ніжна вишивка. Деталі для неї обрано не випадково і в них є окремий символізм, що виражає генетичний код кожного українця, а також віру у перемогу та любов до життя. Мета капсули не лише розширити гардероб, а й допомогти країні — 30% від усього прибутку бренд передає на потреби ЗСУ.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: