Шана померлій матері: благодійна ініціатива RevitaLash® Cosmetics у контексті особистої історії
І на підтримку програми поінформованості про рак молочної залози.
У

доповнення до постійних програм підтримки проінформованості та боротьби із раком молочної залози компанія RevitaLash® Cosmetics презентувала ініціативу Pink Program 2020. У межах проєкту, що проходить щороку, реалізувані нові й вже існуючі ініціативи, зокрема, вихід лімітованої лінії засобів та всесвітня благодійна програма.

Підтримуючи різні благодійні фонди, пов’язані з боротьбою із раком молочної залози, засновник і СЕО компанії RevitaLash Cosmetics, доктор Майкл Брінкенгофф, вшановує пам’ять покійної дружини Ґейл, якій у 32 роки поставили діагноз «метастатичний рак молочної залози», і заради якої була заснована компанія.

«Як світовий бренд, представлений у понад 70 країнах світу, ми пишаємося тим, що популяризуємо й розширюємо благодійні ініціативи, зокрема, запускаємо програму 2020 Pink Program.

Ми вважаємо, що інформування, профілактика й боротьба з раком грудей — це діяльність, варта щоденної підтримки й сприяння протягом усього року.

Наша спільна мета — покращити життя тих, хто бореться з цією тяжкою хворобою, і врешті подолати рак молочної залози», — зазначає Даріел Сідні, віце-президент департаменту благодійності, найстарша донька Ґейл Брінкенгофф.

Компанія RevitaLash Cosmetics постійно впроваджує нові благодійні ініціативи, продовжуючи безперервний пошук шляху подолання раку. За кожен придбаний продукт Pink Sleeve RevitaLash® Advanced (3.5mL/2.0mL) і RevitaBrow® Advanced (3.0 mL) у рожевій упаковці в період із 1 вересня по 31 жовтня  компанія перерахує по $2 на користь благодійних організацій, які борються з раком молочної залози. Максимальна сума внесків становить $120000. Лімітована колекція продуктів випущена в особливій рожевій упаковці.

Також до цієї глобальної ініціативи входить програма International Greater Giving Program. RevitaLash Cosmetics співпрацює з локальними дистриб’юторами і вибудовує мережу однодумців-філантропів, які хочуть долучитися до підтримки світових благодійних організацій. В Україні RevitaLash Cosmetics надасть $7000 благодійній організації «Квітна‎»‎, що була обрана локальним партнером Starlit Group. Окрім того, суму у розмірі  $3000 надала безпосередньо компанія Starlit Group.

 

Окрім того, в жовтні бренд провів вже п’яту щорічну кампанію One4One. Сума благодійних пожертв збільшилась на 32% порівняно з минулим роком. За кожен придбаний на сайті Revitalash.com кондиціонер для вій чи брів бренд передасть по одній сироватці для брів RevitaBrow Advanced (3.0mL) в City of Hope Positive Image Center (Центр, що допомагає жінкам виглядати та почуватися краще після боротьби з раком при фонді «Місто надії»).

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: