
У гонитві за переглядами, продажами та популярністю маркетологи часом втрачають здоровий глузд. На думку користувачів у мережі, саме це сталося зі співробітниками бренду Alexander Wang, які заради перезапуску культової сумки Ricco зняли дивний кампейн. Чому дивний?
Щоб продемонструвати 100-відсоткову справжність своєї сумки (бо її часто підробляють), компанія залучила до реклами Бейонсе та Кайлі Дженнер, Аріани Ґранде, а також Тейлор Свіфт. Проте не зірок, а їхніх двійників. У кадрі ду-у-же схожі дівчата.
Цікавий, але якийсь незрозумілий задум, чи не так? «100 % сертифікована справжність», — лаконічний напис під відео і тисячі обурених фанів. Пишуть, що взяти справжніх дівчат завадив обмежений бюджет і ця зйомка навпаки наробила зворотний ефект. Відео відштовхує від сумки, яка тепер точно здається дешевою підробкою.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: