Фантастична дев’ятка: все, що ви хотіли знати про топових українських блогерів

Скільки заробляють, чого найбільше бояться та ким мріяли стати у «доблогерську» епоху.

Їх називають героями нашого часу. Їх обожнюють. Їх ненавидять. Їм заздрять. Їх звинувачують у гонитві за дешевою славою. Їм довіряють. Їх висміюють. Їх наслідують. Усі ці суперечливі думки про блогерів  — людей, які знаходяться онлайн 24/7, мають вплив на свідомість мільйонів та створюють контент, який миттєво стає вірусним. 

Ми зустрілися з дев’яткою топових блогерів України. Усі вони є підопічними Why Not? Enot (WNE) — агенції, що працює у напрямку Influencer Marketing, допомагає блогерам будувати грамотну комунікацію з брендами і розвиває блогерське ком’юніті в Україні. Зі свого боку хлопці та дівчата розповіли про свій шлях до популярності, а Женя Таллєр — про свою агенцію та особливості роботи з лідерами думок.

Настя Гонцул

 

Акаунт: nastiagoncul

Кількість підписників: 1.3 мільйони

Як і чому ви стали блогером?

Із самого дитинства обожнювала гумор. Дивилася гумористичні передачі, грала в КВК. Потім натрапила в Інстаграмі на скетчі, й ми з моїм хлопцем вирішили пробувати себе в цьому жанрі. Багатьом наші відео сподобалися – так я і зібрала свою аудиторію.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Навчалася в університеті, працювала в кав’ярні й навіть отримувала від цього задоволення.

Але відчувала, що творчість у мені не згасла й шукала вихід.

Чому співпрацюєте з WNE?

Вони найкращі в Україні. І до того ж прекрасні люди.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Дехто помилково вважає, що блогером бути легко. Це не так. Підвищена увага – це не завжди добре. До того ж не всім ти можеш подобатися, і люди відразу ж тобі про це скажуть.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

5 тисяч доларів за ролик. Але це було в найкращі часи, коли актив досягав 3-4 млн переглядів.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Мені здається, байдужість аудиторії.

Богдан Шелудяк

 

Акаунт: bushe8

Кількість підписників: 1.2 мільйони

Як і чому ви стали блогером?

Я не збирався ставати блогером – я просто хотів працювати на телебаченні, бути актором. Після школи вступив на журналістику, адже у мене не було можливості вступити на акторський факультет (та я б і не вступив, об’єктивно). Закінчив навчання і почав працювати ведучим, журналістом, а згодом — зніматися в ігрових проєктах. І так склалося, що всі вони здобули велику популярність, тож у мене з’явилася аудиторія. Я зрозумів, що цю аудиторію потрібно чимось дивувати, показувати їй щось нове. Поступово усвідомив, що Інстаграм для мене навіть цікавіший, ніж робота на ТБ та в серіалах, тому що тут я сам генерую контент. Я обрав напрям гумору, оскільки в мене це непогано виходило, був хороший фідбек.

Раніше я публікував лише фото, потім прийшов до вайнів і поступово став на шлях блогерства. Наразі я показую свій лайфстайл: частково життя, частково приколи. Але все ж розглядаю блогерство як повноцінну професію, тобто планую давати підписникам щось корисне, чогось їх навіть навчати.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Ніколи не хотів стати космонавтом, як багато хто у дитинстві. Мріяв просто працювати на ТБ і бути впізнаваним. Але не розумів, як до цього прийти. Я з дуже маленького міста, тож у мене в голові, звичайно, було усвідомлення того, що шансів у мене мало. Але я продовжував йти до мети, паралельно заробляв собі на життя і не полишав надії робити те, що дійсно хочеться.

Чому співпрацюєте з WNE?

Як на мене, це об’єктивно одна з найкращих агенцій. До того ж її CEO – мій друг. Ще до заснування агенції Женя представляв мої інтереси у всіх проявах менеджменту, ЗМІ тощо. Далі стало ще комфортніше і краще, це крутий майданчик для взаємного зростання.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Не стільки міф, як масова омана про те, що всі блогери заробляють дуже багато. Ні, це не так. Заробіток залежить від умінь, розуміння процесу тощо. Якщо ти блогер, це не означає, що в тебе будуть великі гонорари. Але імовірність є, і вона велика.

А найбільший недолік – це те, що ти в професії 24/7. Постійно думаєш, що зняти, як це зробити –словом, постійний мозковий штурм. Ти не розслабляєшся і не відключаєшся, навіть коли прийшов додому з роботи.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

За один пост отримував близько $3000. Не дуже хочу говорити, про який контент йдеться. Я зняв ознайомчий ролик про продукт, що тоді був на хайпі. У мене взагалі немає контенту, який був би сумнівним – такі варіанти я навіть не розглядаю.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Звісно, «угон» аканту. Я неодноразово зустрічав таку ситуацію, мені здається, це дуже страшно. Дуже важливо включати двохфакторну аутентифікацію, аби максимально убезпечити свою сторінку.

Ліза Василенко

 

Акаунт: elizabethvasilenko

Кількість підписників: 1 мільйон

Як і чому ви стали блогером?

Моя блогерська кар’єра почалася ще з сайту ask.fm (2012-2014 роки), де задавалися анонімні запитання, на які я відповідала креативно та смішно. Людям це подобалося. А потім я перейшла в Інстаграм: знімала прикольні відео, якими розважала людей. Коли отримуєш хороший зворотній зв’язок, це тебе мотивує створювати новий позитивний контент.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Раніше я займалася моделінгом. З 14 років почала подорожувати і заробляти. Я об’їздили практично всю Азію. В дитинстві мріяла стати майстром педикюру, потім – дизайнером інтер’єру (я вчилася в художній школі 5 років), а після – відомою моделлю, як Кайлі Дженер.

Але вже після першої поїздки я зрозуміла, що модельна кар’єра не така, як я собі уявляла, тому вирішила займатися чимось іншим.

Згодом мені надійшла пропозиція від телеканалу «1+ 1» – так і почалася моя акторська діяльність.

Чому співпрацюєте з WNE?

З WNE я співпрацюю, тому що у них дуже комфортні умови. Тут працюють світлі та щирі люді, які втілюють у життя всі ідеї з урахуванням моїх пріоритетів.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Насамперед те, що це дуже проста робота, все дається легко, блогери нічого не роблять. Насправді це не так. На одне відео можна витратити дуже багато часу, тому це велика праця.

Люди, які нічого в цьому не тямлять, ніколи не зрозуміють, наскільки це складно.

А найбільший недолік – те, що ти постійно перебуваєш в мережі, в телефоні, та часом забуваєш бути тут і зараз. Зокрема, нехтувати життям в реалі, де я, мабуть, хотіла би перебувати більше. Але я не скаржуся, мені подобається те, чим я займаюся.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

Протягом року я була амбасадором бренда напоїв. Це був мій найбільший контракт і, відповідно, сума, яку я отримувала.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Мабуть, видалення з усіх соціальних мереж.

Люди, які займаються виключно блогінгом, знаходяться у замкненому колі: є їхня сторінка – є вони, немає сторінки – немає їх.

Однак у світі все дуже швидко змінюється, тому особисто для мене блогерство – це хобі, я не вважаю це своїм основним заробітком і професією. Я бачу себе режисером і актрисою, тому розвиваюся активно в цьому напрямі.

Рома Свечкоренко

 

Акаунт: svechkorenko

Кількість підписників: 913 тисяч

Як і чому ви стали блогером?

До того, як я став блогером, ми вже дружили з Богданом Буше. Я, звісно, спостерігав за його діяльністю і розумів, що блогерство відкриває хороші можливості для особистості загалом. Оскільки я вивчаю психологію і мені це все цікаво, почав пробувати писати на якісь загальні теми щодо чоловіків, жінок і взаємин між ними. Згодом почав отримувати непогані відгуки і зрозумів, що буду просуватися в цій сфері далі.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

З 21 року працюю на себе. До 27 років, коли тільки починав блогерську дійсність, вже був хороший досвід власного бізнесу, тому робота на себе і розвиток у цьому напрямі було моєю метою ще зі школи.

Чому співпрацюєте з WNE?

Хлопці із WNE – мої близькі друзі, а для мене дружба і робота завжди йшла паралельно в житті.

Я не дотримуюся теорії, що дружити і працювати неможливо, якби це було так, я би вже був без друзів через свою любов до роботи.

Так, я завжди щось роблю, тому всі мої близькі друзі – це ті люди, з якими я працюю. Ну і, звичайно, найважливіше, що є у WNE, – вміння правильно і злагоджено працювати у своїй сфері.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Щодо міфів, цитую: «Блогером бути легко! Ходиш, знімаєш себе на телефон і щось говориш». Я не знаю жодного блогера, які сказав би, що він взагалі не напружується, постійно відпочиває, добре спить і взагалі не знає, чим зайнятися. Блогери, які дійсно на чомусь знаються, яких читають і дивляться, – всі вони дуже багато працюють.

Недолік, на мою думку, один – постійний ризик емоційного вигорання.

Звичайно ж, на це впливає і відсутність графіка, і знаходження в процесах 24/7. Це складно, тож не всі витримують таку напругу.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

Немає сенсу називати якусь суму, тому що вона буде некоректною. У будь-якого хорошого блогера є постійне зростання в кількості охватів і підписників, а це безпосередньо впливає на ціноутворення. Також важливо розуміти, що багато залежить від рекламодавця і продукту. На сьогоднішній день вартість посту в моєму профілі від $1200.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Видалення сторінки, каналу, блогу чи будь-чого, у що вкладено багато зусиль. Лячно починати із самого початку.

Лєра Дідковська

 

Акаунт: lerony_17

Кількість підписників: 652 тисячі

Як і чому ви стали блогером?

Завжди хотіла ділиться своїм життям і пригодами з людьми! Це так прекрасно, що завдяки соцмережам можна бути на коннекті з людьми із різних країн і заводити знайомства. Шалено рада, що куди б я приїхала, скрізь є МОЇ люди, які підбіжать і скажуть «люблю твою творчість». Це надихає!

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Я мріяла стати дизайнером!  Стиль, мода, глянцеві журнали – все це також було мені до душі.

Чому співпрацюєте з WNE?

Мені подобається там команда і класні сучасні блогери, які оточують їх! Всі на одній хвилі та суперфрендлі, я зовсім недавно приєдналася до них, але вже полюбила всім серцем!

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Найбільший міф, що всі ледарі й нічого не вміють робити. І живуть тільки на бартері. Але це ж не так! Блогінгу потрібно приділяти багато часу, сил, ідей і любові – це така ж робота, але нового покоління.

Мене, напевно, не влаштовує, що багато дорослих людей не сприймають нас всерйоз.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

Ахаха, сподіваюсь, що ця сума ще попереду. Поки що не можу виділити якийсь гонорар – вони всі майже однакові.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Неактивність і хейт від улюбленої аудиторії.

Віка Маремуха

 

Акаунт: vicky_mare

Кількість підписників: 456 тисяч

Як і чому ви стали блогером?

Так вже вирішили зірки… А якщо чесно, то після участі в проекті «Супермодель по-українськи» (2 сезон) на мене звалилося 80 тисяч підписників – і понеслося…

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Перш ніж стати популярною на медіа та інтернет просторах, я працювала менеджером готельно-ресторанного бізнесу. Нічогенький такий поворот, так? Я сама була в шоці від того, наскільки життя може бути непередбачуваним.

Ооо, ким тільки я не мріяла бути, але дещо збулося – я стала телеведучою, але мене вистачило рівно на 2 роки!

Я зрозуміла, що блог в Інсті приносить мені більше щастя, грошей та свободи!

Чому співпрацюєте з WNE?

Ну, тут без «кумівства» не обійшлося (сміється). Женя Таллєр мій ліпший друг та СЕО WNE, з яким ми колись разом працювали в ресторані, покликав мене однією із перших. Звісно ж, я ані секунди не вагалася! По-перше, мене скрізь «пропихують» (жартую), по-друге, як це круто, коли за тебе всю комунікацію веде хтось інший, і я не витрачаю свій час та нерви. А ще завдяки WNE я працюю тільки з відомими брендами, що надійно та не шкодить репутації.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Що блогерство – це не робота! А я вам скажу, що це дуже кропітка праця! Звичайно, це не мішки носити, але тобі постійно потрібно бути тут і зараз! Щось придумувати, креативити, фоткатися, писати!

Можна сказати, що це блогер 3D (безліч посад в одній): і редактор, і фотограф, і режисер-постановник, і режисер монтажу, і журналіст.

Недолік тільки один – лінь  іноді заважає.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

Найбільший мій гонорар близько 10 тис доларів. Це був один замовник і серія постів та сторіс.

Не можу сказати, що це було, але так легко і швидко я такі гроші ще ніколи не заробляла!

Незважаючи на стрес, який я отримала під час виконання, адже потрібно було узгоджувати кожну літеру та сторіс.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Це коли твою сторінку хакнули! Була ситуація, коли в мене викрали телефон і намагалися отримати доступ до мого iCloud та усіх моїх соцмереж. Ну треба ж мені було перейти за посиланням, яке мені прийшло в смс на старий телефон… Ніколи такого не робіть! Пощастило, що мій колишній бойфренд був айтішніком – він 4 години відбивав цю атаку. Думала, посивію за той час.

Ксюша Манекен

 

Акаунт: maneken007

Кількість підписників: 332 тисячі

 

Як і чому ви стали блогером?

Я ніколи не хотіла бути блогером – я просто хотіла бути відомою, щоб люди мене поважали, враховували мою думку. І ось, власне, через блог я змогла реалізувати своє бажання. Все йшло саме собою, я просто робила гарний контент, який підписникам дуже подобався, він ставав вірусним, тож люди самі зробили мене блогером.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Ким я тільки не хотіла стати. Як і всі дівчатка, моделлю, співачкою, актрисою.

Але з віком зрозуміла, що, коли ти працюєш сама на себе, будеш їсти скільки хочеш, спати скільки хочеш.

Це набагато крутіше, ніж вчити ролі й постійно сидіти на дієтах. До того ж у мене не модельний зріст.

Чому співпрацюєте з WNE?

Я з WNE, тому що мені приємні люди, які там працюють. Це найважливіше, як на мене. І я дуже рада, що у мене є можливість вибирати, з ким я працюю, а з ким – ні.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Єдиний недолік моєї роботи – це, звичайно ж, люди, які вважають нормальним залишати свої думки, про які ніхто не питав, зокрема, негативні. Але я з цим вже давно змирилася і зрозуміла, що це, напевно, якесь мірило успіху. Якщо я когось зачіпаю, то, мабуть, добре, що я не залишаюся ні для кого непоміченою.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

У мене немає максимальної суми, яку я отримував за пост. Це могло б бути, якби я рекламувала товари, які мені самій не подобаються, брала б великі суми, тому що «ваш товар можна взяти тільки за великі гроші». У мене такого немає, тож вся реклама на моїй сторінці має однакову вартість.

Найстрашніший сон для блогера – це…

У мене не існує «найстрашнішого сну» блогера, тому що мені всі ці сни вже снилися.

Я проходила і цькування, і блокування, і видалення облікового запису. Я була в тіньовому бані півроку.

Словом, мій акаунт пережив багато, тому мене нічого не лякає. І навіть якщо я втрачу сторінку, я знайду вихід. Або просто почну займатися чимось іншим.

Настя Елісєєва

 

Акаунт: eeeeliseevna

Кількість підписників: 196 тисяч

Як і чому ви стали блогером?

В Інстаграм я прийшла рік тому. Я працювала на телеканалі, вела рубрику в одному шоу. Потім проєкт закрили, але я швидко взяла себе в руки і почала знімати смішні ролики в Інстаграм. Вигадала комедійні образи і відразу ж отримала відгук від людей, почалося зростання підписників. Я зрозуміла, що у мене виходить, і вирішила йти до свого першого мільйона!

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

У дитинстві мріяла стати офіціанткою, щоб безкоштовно їсти і пити коктейлі. Потім хотіла бути стюардесою, щоб подорожувати, а до 9 класу старанно вивчала англійську (яку я зараз забула повністю) і хотіла стати перекладачем.

У 9 класі все змінилося, і я почала мріяти про славу і популярність. Вступила до Інституту кіно і телебачення, буквально через рік вже працювала на ТБ ведучою ранкової програми, в серіалах дешевих знімалася, працювала ведучою на радіо, з Женею (СЕО WNE) зробили антипремію «Золотий батон», три роки поспіль проводили цей захід. А потім в моєму житті з’явився він – Інстаграм!

І я зрозуміла, що це майданчик для втілення всіх моїх ідей, ролей, для самовираження і самореалізації.

Чому співпрацюєте з WNE?

Мені пощастило, CEO агентства – мій найкращий друг, тож у мене не було вибору (жартую). А якщо серйозно, вони найкращі на ринку, а я звикла працювати з топами! Мені з ними комфортно, вони підтримують мої бредово-геніальні ідеї, вони – справжні креативщики, вони – це майбутнє рекламного бізнесу.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Всі думають, що блогери байдикують. Їм просто пощастило, тож вони рубають бабло. Але насправді це праця, хоча й у кайф. Щодня я думаю, як розвивати свою сторінку, чим дивувати і як залучати нову аудиторію. Ми працюємо завжди, без вихідних.

Іноді у тебе немає настрою і ти нічого не хочеш знімати, але дисципліна – запорука успішного Інстаграму, тому включаємо гарний настрій і вперед.

Але це все такі дрібниці порівняно з іншими професіями, важливими і серйозними, тож нам гріх скаржитися.

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

$40 000 – здається, про такі суми розповідають блогери?  Я ще на початковому етапі, ціни не завищую і не брешу.

Я прихильниця адекватних прайсів і повної завантаженості – краще працюватиму щодня за прийнятний цінник, ніж сидітиму без реклами.

Принаймні зараз у мене така думка, оскільки на ринку велика конкуренція, а за кількістю підписників я поки що поступаюся багатьом блогерам. Ключове слово – поки що. Загалом у мене така політика, а персонажі мої коштують дорожче. У Єлисеївни свій менеджер, свої гонорари, свій райдер, вона зірка Інстаграму, її відеопублікації коштують дорожче (близько $1000).  Настя, тобто я, не така принципова – були реклами і по $500-700.

Найстрашніший сон для блогера – це…

Перше, що спадає на думку, закриття Інстаграму. Але я не боюся цього, ця платформа буде ще довго годувати нас. Найстрашніше для мене – це не отримувати фідбек від своєї аудиторії та втратити зв’язок із підписниками.

Найстрашніше, коли втрачаєш запал і мотивацію щось робити, коли закінчуються ідеї, коли зупиняєшся.

Але мені поки це не загрожує, адже я кайфую від Інстаграму. Я ще не все показала, не все зняла і не проявила себе на всі 100%. Можливо, після першого мільйона я на 5 хвилин зупинюся, аби щось переосмислити, і відбудеться трансформація моєї сторінки. А потім із новими силами піду далі.

Максим Буряк

 

Акаунт: gasidtif

Кількість підписників: 101 тисяча

Як і чому ви стали блогером?

Якось само собою вийшло. Я завжди хотів стати популярним, дивився YouTube. Згодом почав робити щось самостійно, вчився монтувати, знімав себе вдома таємно від батьків.

Чим займалися раніше, ким мріяли стати?

Займався чим завгодно, намагався знайти себе. Хотів співати на сцені, а також грати у футбол.

Чому співпрацюєте з WNE?

Вони як батьки, але у соцмережах. Завжди допоможуть, поганого не порадять.

Найбільший міф про блогерство та блогерів? Та найгірший недолік вашої діяльності, про який мало хто знає?

Ширяться чутки, що блогери нічого не роблять і заробляють гроші, але це не так. Просто ми із задоволенням займаємося улюбленою справою, вкладаємо в неї душу, тому з боку це виглядає легко.

Насправді ми майже 24/7 ми чимось зайняті.

Не завжди це активність: іноді в тиші та спокої пишуться сценарії, народжуються геніальні ідеї. Недоліком є ​​упереджене ставлення людей. Так, часто тебе респектять і цікавляться думкою, але іноді навпаки. У деяких людей кнопка в голові: «Блогер… а, зрозуміло».

Максимальна сума, яку ви отримували за пост? Якщо можна, розкажіть, про який контент йдеться. 

Колись пропіарив незнайомця в сторіс за меню в Макдональдсі. О, було дуже смачно.

Найстрашніший сон для блогера – це…

1% зарядки, інтернет 2G, видалення посту/акаунту тощо. Брр, кожен наступний гірший за попередній…

Женя Таллєр

 

Акаунт: tallertv 

Кількість підписників: 125 тисяч

Лаконічно розкажіть про вашу агенцію, її специфіку та головні переваги.

Наша агенція має назву Why Not? Enot, тож нас усі запам’ятовують з першого разу. Але найприємніше, що не тільки через назву. Ми виділяємося всім: командою, реалізованими проєктами, стилем, ToV тощо. Я розумію, що з усіма, на жаль, не попрацюєш, а «наші» нас завжди знаходять. Тому працюємо лише з тими, хто хоче бути на плаву, готовий розмовляти зі своєю аудиторією і розуміє, що блогери – невід’ємна частина в популяризації будь-якого бренду. Ми не для тих, хто по шаблончику веде свої соцмережі і не готовий до креативних рішень.

Між іншим ми круті в тому, що є єдиної в Україні агенцією, яка веде одночасно понад 70 блогерів.

Наш відділ інфлюенс-маркетингу – це найкреативніші єноти, які займаються комунікацією між брендом та лідерами думок. Наші блогери нас люблять, а ми їх. Ба більше, завзято захищаємо кожного, як Анналіз Кітінг у серіалі «Як уникнути покарання за вбивство». Саме ці стосунки із блогерами дуже допомагають нашим іншим єнотам з відділу піару та комунікацій, коли ми підбираємо блогерів для своїх же клієнтів.

Лояльні ціни – ок, придумати креатив – ок, «Настя треба вже на завтра» – також ок.

Як та чому з’явилася ідея займатися Influencer Marketing? 

У 2020-му нашій агенції виповнюється рік, а починали ми взагалі як продакшн. У моєму оточенні було багато блогерів, але я ніколи не розглядав серйозно цей напрямок як бізнес. А потім проаналізував і зрозумів, що в Україні ця ніша не зайнята. Звісно, є кілька агенцій, які працюють у сфері інфлюенс маркетингу, але не вміють робити це комплексно і врешті звертаються до нас.

Ми затестили формат: спочатку взяли 10 сильних блогерів, а коли їх стало 30, припинили проактивно до них йти і пропонувати співпрацю. Зараз нові інфлюенсери приходять до нас за рекомендаціями, а це значить, що ми все робимо правильно.

Усі ваші підопічні дуже різні. Як знаходите спільну мову з блогерами та підхід до кожного з них?

Дружимо.

Все дуже просто, мій головний принцип – «завжди можна домовитися» (читати з одеським акцентом).

Якщо людина почувається комфортно та безпечно, вона завжди відповість вам взаємністю. У нас ніколи не буває конфліктних ситуацій з нашими блогерами, оскільки, якщо вони щось просять, ми ніколи не відмовимо. І таке саме дружнє ставлення отримуємо у відповідь.

Навіщо блогерам агенція, якщо, на думку більшості, в них і так «успішний успіх»? Що отримують ваші клієнти?

Ми не працюємо з тими, хто так думає, оскільки це занадто помилкова думка. Всі розуміють, що не можна піддаватися миттєвому успіху – потрібно думати наперед, уявляти найгірше й отримувати найкраще. Саме так ми і працюємо: продумуємо кілька варіантів у будь-якій ситуації та відразу генеруємо рішення.

Словом, наші клієнти отримують впевненість.

Щодо брендів, то вони спокійні, адже знають, що публікація вийде вчасно, що блогер запостить те, що потрібно, все узгодить, внесе правки, перезніме (якщо сильно потрібно). Робота з агенцією економить багато часу і дозволяє уникнути дорогих помилок.


Photo: Катерина Ніколайчук

Produсer: Діна Проценко

MUA: MakeUpMe

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: