Inspired by Mercedes-Benz з Анною Григор’євою

Флористика під егідою преміального автомобільного бренда.

Під егідою бренда Mercedes-Benz 5 лідерів думок і професіоналів своєї справи поділилися досвідом і розповіли про те, що їх надихає, заряджає енергією і змушує рухатися вперед. Оновлений Mercedes-Benz E-Class — це бізнес-седан, який відповідає найвищим вимогам. Комфорт, безпека, технологічність і стиль, який неодмінно стане ідеальним супутником у житті.

 

Анна Григор’єва, CEO Fiori Company

Чому флористика, як ви прийшли до цього різновиду діяльності?

Так склалося, що до Fiori я працювала в рекламному бізнесі, беручи участь у створенні стратегій, рекламних кампаній і просуванні брендів в різних індустріях. Упродовж 15 років, реалізуючи проєкти для таких компаній, як Henkel, Beiersdorf, Philip Morris, MTC, Novartis, Metro Cash & Carry, Diageo, Samsung, Ocean Plaza, Gulliver і багатьох інших, я отримувала величезне задоволення від роботи з різними брендами, різноплановими завданнями і викликами, які доводилося приймати. Згодом у мене виникло бажання сконцентруватися  та приділяти весь свій робочий час одному бренду, одній компанії. Саме у цей період мене познайомили із власницею компанії Fiori — Людмилою Лазаревою. Так в моєму житті з’явилася компанія мрії — Fiori і неймовірно цікавий і багатогранний флористичний бізнес.

Найважливіші професійні досягнення?

Для мене важливо перебувати в постійному розвитку. Відповідно, це вносить зміни в систему моїх цінностей і пріоритетів.

Раніше для мене були важливими місця в рейтингах і титули.

Наприклад, рекламне агентство маркетингових сервісів MAG MS, яким я керувала, щорічно входило в топ-3 по доходах згідно з рейтингом «МАМІ» (рейтинг агентств маркетингових сервісів України). Також у той час було особливо приємно бути в топ-3 переможців рейтингу бізнес-леді рекламно-комунікаційного ринку України Femunity Rank: Marketing and Media. Наразі особливе значення для мене має участь у створенні й підтримці освітніх проєктів.

Я з великим задоволенням ділюся своїми практичними знаннями зі студентами КНЕУ, а також пишаюся тим, що у Fiori ми створили Академію флористики нового формату, яка набирає популярності у багатьох країнах світу.

Найскладніші аспекти бізнесу в флористики?

Все залежить від напрямку флористичного бізнесу. У нас в компанії активно працює кілька підрозділів: роздріб (бутики Fiori і Fiori Space), оформлення заходів (флористика та декор), а також академія флористики. В кожному із напрямків є своя специфіка і непрості завдання. Але є те, що надважливо для будь-якого із напрямків флористичного бізнесу.

Головна цінність — це команда класних професіоналів.

Робота з креативною командою вимагає особливого підходу. З одного боку — є бізнес-процеси і стандарти, з іншого — потрібно дати можливість флористам та декораторам творити і максимально розкривати свій потенціал. Це питання хвилює багатьох представників флористичного бізнесу, тому у Fiori Academy ми створили спеціальні лекції на цю тему в межах курсу Between creativity and business.

Що вас особливо мотивує і надихає?

Коли працюєш в компанії, яка є № 1 у своїй галузі, це і є головним мотивуючим фактором. Від Fiori завжди чекають яскравих креативних рішень, найвищої якості виконання і сервісу, а також створення чогось абсолютно нового. І коли у нас з командою виходить створювати неймовірно круті проєкти, букети, нові продукти — це мотивує і надихає на нові звершення.

Окрім того, я знаходжу неабияке натхнення в нових знаннях з різноманітних областей, для мене близька концепція Lifelong Learning. Перевага у тому, що сьогодні у нас є можливість отримувати знання у найкращих фахівців по всьому світу.

На сьогоднішній день компанія Fiori продовжує активно розвиватися і вже представлена мережею бутиків у 4-х країнах світу: Україні, Австрії, Казахстані і на Кіпрі.

Будучи безперечним лідером на ринку флористики сегмента люкс в Україні, є цілі відповідно до географічного розвитку філій в світі. У 2019 року в Парижі ми презентували франшизу Fiori і сьогодні будемо раді знайти нових партнерів і розширити своє географічне покриття.

З огляду на дуже насичений робочий графік, увесь свій вільний час я проводжу з родиною або друзями. Мій старший син професійно займається баскетболом і на вихідних ми залюбки можемо пограти всією сім’єю в баскетбол. Коли потрібно зарядитися енергією або влаштувати собі невеличке перезавантаження — я завжди обираю подорожі.

Відкриваючи нові міста, країни, з'являється можливість отримати новий досвід, знання і враження.

Найперші враження від оновленого Mercedes-Benz E-Class?

Безперечно, новий Mercedes-Benz E-Class вражає своїм зовнішнім виглядом і інтер’єром. Як жоден інший седан бізнес-класу він втілює у собі сучасний стиль і витончену спортивність.

В автомобілі для мене важливий дизайн, а в нових моделях Mercedes-Benz дизайн з легкістю поєднує стриману елегантність із яскравістю.

Вважаю, що Е-Class по праву можна назвати символом нової елегантності.

В інтер’єрі мене підкорила підсвітка, цілих 84 комбінації світлових рішень! Як водій, я оцінила концепцію Intelligent Drive: безліч датчиків, відеокамер і допоміжних систем в стані розпізнавати складні дорожні ситуації та забезпечувати, тим самим, підтримку водієві, а іноді навіть діяти самостійно. Завдяки цьому безліч небезпечних ситуацій можуть бути попереджені, і це неоціненна перевага на користь безпеки, що є ключовою для всіх нас сьогодні.

Написать комментарий

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: