Inspired by Mercedes-Benz з Анною Григор’євою

Флористика під егідою преміального автомобільного бренда.

Під егідою бренда Mercedes-Benz 5 лідерів думок і професіоналів своєї справи поділилися досвідом і розповіли про те, що їх надихає, заряджає енергією і змушує рухатися вперед. Оновлений Mercedes-Benz E-Class — це бізнес-седан, який відповідає найвищим вимогам. Комфорт, безпека, технологічність і стиль, який неодмінно стане ідеальним супутником у житті.

 

Анна Григор’єва, CEO Fiori Company

Чому флористика, як ви прийшли до цього різновиду діяльності?

Так склалося, що до Fiori я працювала в рекламному бізнесі, беручи участь у створенні стратегій, рекламних кампаній і просуванні брендів в різних індустріях. Упродовж 15 років, реалізуючи проєкти для таких компаній, як Henkel, Beiersdorf, Philip Morris, MTC, Novartis, Metro Cash & Carry, Diageo, Samsung, Ocean Plaza, Gulliver і багатьох інших, я отримувала величезне задоволення від роботи з різними брендами, різноплановими завданнями і викликами, які доводилося приймати. Згодом у мене виникло бажання сконцентруватися  та приділяти весь свій робочий час одному бренду, одній компанії. Саме у цей період мене познайомили із власницею компанії Fiori — Людмилою Лазаревою. Так в моєму житті з’явилася компанія мрії — Fiori і неймовірно цікавий і багатогранний флористичний бізнес.

Найважливіші професійні досягнення?

Для мене важливо перебувати в постійному розвитку. Відповідно, це вносить зміни в систему моїх цінностей і пріоритетів.

Раніше для мене були важливими місця в рейтингах і титули.

Наприклад, рекламне агентство маркетингових сервісів MAG MS, яким я керувала, щорічно входило в топ-3 по доходах згідно з рейтингом «МАМІ» (рейтинг агентств маркетингових сервісів України). Також у той час було особливо приємно бути в топ-3 переможців рейтингу бізнес-леді рекламно-комунікаційного ринку України Femunity Rank: Marketing and Media. Наразі особливе значення для мене має участь у створенні й підтримці освітніх проєктів.

Я з великим задоволенням ділюся своїми практичними знаннями зі студентами КНЕУ, а також пишаюся тим, що у Fiori ми створили Академію флористики нового формату, яка набирає популярності у багатьох країнах світу.

Найскладніші аспекти бізнесу в флористики?

Все залежить від напрямку флористичного бізнесу. У нас в компанії активно працює кілька підрозділів: роздріб (бутики Fiori і Fiori Space), оформлення заходів (флористика та декор), а також академія флористики. В кожному із напрямків є своя специфіка і непрості завдання. Але є те, що надважливо для будь-якого із напрямків флористичного бізнесу.

Головна цінність — це команда класних професіоналів.

Робота з креативною командою вимагає особливого підходу. З одного боку — є бізнес-процеси і стандарти, з іншого — потрібно дати можливість флористам та декораторам творити і максимально розкривати свій потенціал. Це питання хвилює багатьох представників флористичного бізнесу, тому у Fiori Academy ми створили спеціальні лекції на цю тему в межах курсу Between creativity and business.

Що вас особливо мотивує і надихає?

Коли працюєш в компанії, яка є № 1 у своїй галузі, це і є головним мотивуючим фактором. Від Fiori завжди чекають яскравих креативних рішень, найвищої якості виконання і сервісу, а також створення чогось абсолютно нового. І коли у нас з командою виходить створювати неймовірно круті проєкти, букети, нові продукти — це мотивує і надихає на нові звершення.

Окрім того, я знаходжу неабияке натхнення в нових знаннях з різноманітних областей, для мене близька концепція Lifelong Learning. Перевага у тому, що сьогодні у нас є можливість отримувати знання у найкращих фахівців по всьому світу.

На сьогоднішній день компанія Fiori продовжує активно розвиватися і вже представлена мережею бутиків у 4-х країнах світу: Україні, Австрії, Казахстані і на Кіпрі.

Будучи безперечним лідером на ринку флористики сегмента люкс в Україні, є цілі відповідно до географічного розвитку філій в світі. У 2019 року в Парижі ми презентували франшизу Fiori і сьогодні будемо раді знайти нових партнерів і розширити своє географічне покриття.

З огляду на дуже насичений робочий графік, увесь свій вільний час я проводжу з родиною або друзями. Мій старший син професійно займається баскетболом і на вихідних ми залюбки можемо пограти всією сім’єю в баскетбол. Коли потрібно зарядитися енергією або влаштувати собі невеличке перезавантаження — я завжди обираю подорожі.

Відкриваючи нові міста, країни, з'являється можливість отримати новий досвід, знання і враження.

Найперші враження від оновленого Mercedes-Benz E-Class?

Безперечно, новий Mercedes-Benz E-Class вражає своїм зовнішнім виглядом і інтер’єром. Як жоден інший седан бізнес-класу він втілює у собі сучасний стиль і витончену спортивність.

В автомобілі для мене важливий дизайн, а в нових моделях Mercedes-Benz дизайн з легкістю поєднує стриману елегантність із яскравістю.

Вважаю, що Е-Class по праву можна назвати символом нової елегантності.

В інтер’єрі мене підкорила підсвітка, цілих 84 комбінації світлових рішень! Як водій, я оцінила концепцію Intelligent Drive: безліч датчиків, відеокамер і допоміжних систем в стані розпізнавати складні дорожні ситуації та забезпечувати, тим самим, підтримку водієві, а іноді навіть діяти самостійно. Завдяки цьому безліч небезпечних ситуацій можуть бути попереджені, і це неоціненна перевага на користь безпеки, що є ключовою для всіх нас сьогодні.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: