«Супербоул–2024»: анонси Бейонсе, реклама Джей Ло й Аффлека та трейлер стрічки з Аріаною Ґранде
Пончики, сталеві щелепи Каньє Веста та казкові історії — усе перемішалося.

«Супербоул» закінчився, але емоцій від побаченого (тут увага, зокрема, не на сам матч, а рекламні відео та появу зірок на трибунах) вдосталь.

Як і коментарів. Поки експерти з міміки та жестів розшифровують поцілунок Тейлор Свіфт із коханим як найромантичніший, а Біберів — як провальний і, ймовірно, розлучний, ми переглядаємо детально рекламні слоти.

Зокрема, у фаворитах Бейонсе! Діва безапеляційно перетягнула усю увагу на себе і компанію Verizon. У фокусі анонс її березневого кантрі-альбому, який стане продовженням Renaissance.

Проте і це ще не все.

Вона і в Барбі перетворилася та запрем‘єрила нові сингли.

Ну хто що б не казав, але Каньє Вест — майстер маркетингу і гуру з ефектного повернення після низки скасувань. Вміє він без продакшн-студії і сценарію зробити свою рекламу YEEZY найвіруснішою.

Утім, побачили не лише його сталеві зуби, але й «пончиковий» танець Аффлека. Кохана Джей Ло «у захваті». Власне, як і Метт Деймон: «Часом дуже важко бути твоїм другом».

Між іншим, побачили і новий фільм Аріани Ґранде. Історія «Зла» — більше ніж казка чи мюзикл. У команді — Сінтія Еріво і зірка «Бріджертонів» Джонатан Бейлі. Поки в Аффлека солодкі пончики, сукню Аріани порівняли із порізаною шинкою. Їстівний маркетинг, що додати.

Сінтія і Аріана активно підтримали промо стрічки й удвох приїхали до Лас-Вегаса, щоб відвідати пам’ятний матч. Зробили це зірки в кастомних речах Louis Vuitton.

А прем’єра мюзиклу запланована на листопад!

 

 

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: