Tesla має намір змінити стратегію просування бренду на ринку Китаю
Низка невтішних коментарів від клієнтів.
З

а словами представників компанії Tesla, що займається випуском електротранспорту, виробник змушений переглянути стратегії продажу та обслуговування клієнтів у Китаї. Зазначається, що з початком епідемії Covid–19 компанія зіштовхнулася з низкою складнощів, проте 2022-го року в бренду з’явилися серйозніші проблеми. Tesla складно розширювати канали продажів, як стало відомо і компанії Автопро, а також вона не в змозі обслуговувати всі автомобілі, що продають у Китаї.

Нові пріоритети

Ще у вересні цього року на Ілона Маска, власника компанії Tesla, посипався шквал критики з боку американських клієнтів компанії. Серед головних проблем назвали неможливість швидкого ремонту електрокарів Tesla через недоступність запчастин та малої кількості фахівців з ремонту електрокарів. Останні часто перевантажені роботою і не можуть відремонтувати всі автомобілі, що надходять. У випадку Китаю ці проблеми можуть бути ще гострішими. Ось кілька фактів:

    • Tesla став другим за величиною автомобільним брендом у Китаї відразу після BYD;
    • на китайському ринку за останні 8 місяців продали 400 тис. Model Y та Model 3;
    • у розпорядженні компанії вже 200 торгових точок у країні, їхня кількість зростатиме.

За словами Йеля Чжана, директора Automotive Foresight, великої консалтингової компанії з Шанхаю, компанії Tesla треба терміново змінити стратегію просування продукції в Китаї, а також вирішити проблеми з постачанням запчастин і ремонтом авто. Чжан зауважив, що ремонтний бізнес може принести Tesla та партнерам значний прибуток, і цей напрямок роботи необхідно розвивати. А ось ідею відкриття нових виставкових залів у престижних торгових центрах фахівець критикує з двох причин: це дорого і майже не збільшує продажі бренду.

За підрахунками Reuters, до половини магазинів Tesla розташовані у центрах великих китайских міст. З них лише половина може запропонувати клієнтам технічне обслуговування. Представники американської компанії повідомляють, що нові виставкові зали, магазини та сервіси будуть відкривати в основному в передмістях та менших китайських містах. Компанія віддаватиме перевагу місцям із невисокою орендною платою та великим вільним простором, де можна буде розмістити не лише автосалони, а й центри технічного обслуговування. При цьому Tesla, як і раніше, вважає змішаний підхід до роздрібної торгівлі недостатньо ефективним і не підключає до роботи сторонніх китайських дилерів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: