ТОП-9 порад для малого і середнього бізнесу від Дмитра Дубілета
Бізнесмен назвав дієві принципи менеджменту.
Щ

об інвестиції не були марними, слід пам’ятати про дієвий менеджмент. Експолітик та бізнесмен Дмитро Дубілет поділився на своїй Інстаграм-сторінці принципами, що однаково актуальні для бізнесів будь-яких розмірів.

«Цьогоріч я вклав інвестиції в кілька невеликих бізнесів і виявив, що принципи, які ми використовуємо в менеджменті великих компаній, ще більш актуальні для малого і середнього бізнесу»,

— розповів про відкриття бізнесмен.

ТОП-9 порад для малого і середнього бізнесу від Дмитра Дубілета

 

Напрями роботи

Розбийте роботу співробітників своєї компанії за напрямами (стрімами). Це можуть бути як продуктові напрямки, так і дисциплінарні. Наприклад: Маркетинг, Служба підтримки, Депозити, Доставка. Ви можете розрізати компанію по вертикалі, горизонталі, діагоналі… Головне, щоб ці стріми охоплювали собою 100% діяльності.

Менеджери

У кожного стріму повинен бути менеджер. У невеликих компаніях одна людина може відповідати за кілька стрімів.

Чат

У кожного стріму повинен бути свій чат.

Дашборд

У кожного стріму повинен бути свій дашборд (інформаційна панель — ред.). У створення дашборду потрібно інвестувати багато зусиль і постійно його покращувати. Рекомендую, до речі, платформу Google Datastudio.

Наради

Головне. На кожен стрім у календарі має бути створена регулярна нарада. Потрібно зайти в календар і створити повторювані наради. Регулярність нарад може бути від “Щодня” до “Раз на три тижні” — у залежності від інтенсивності новин і управлінських рішень.

Презентація

Менеджер стріму повинен на свою нараду обов’язково готувати презентацію. Не потрібно витрачати час на якесь особливе оформлення. Але, повірте, це дуже важливо для якісної наради. Тільки так вона буде ефективною. До того ж, з мого особистого досвіду, часто нові ідеї відвідують доповідача саме при підготовці слайдів.

Типова структура презентації

  1. Огляд зроблених завдань і завдань у беклозі (журнал роботи, яку ще потрібно виконати — ред.).
  2. Дашборд і коментарі до нього.
  3. Питання до обговорення.

Учасники наради

Підходьте з особливою пристрастю до того, хто бере участь у нарадах. Не повинно бути зайвих людей.

Follow-up

Після наради всім співробітникам розсилається follow-up зі списком прийнятих рішень і посиланням на саму презентацію. Ми зазвичай це робимо в загальному чаті з усіма співробітниками, щоб вони розуміли, що відбувається в компанії.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: