
50 років тому композитор та поет Володимир Івасюк приворожив всю країну своєю видатною «Червоною рутою», яка з часом стала гімном національної ідентичності. Наразі пісню з перших акордів впізнає кожен українець, де б він не жив.
З нагоди ювілею хіта, який вперше був виконаний у вересні 1970 року, бренд JUL вирішив пофантазувати про те, як могла би виглядати міфічна квітка, оспівана композитором, та створив дві сукні з авторським принтом. «Саме таким є наше бачення сучасного відображення українських культурних кодів у одязі», — коментує Юлія Логвін, засновниця JUL. Окрім авторського принта, на тканих бірках суконь написані улюблені рядки «Ти у мене єдина, тільки ти, повір».
Цікаво, що під час роботи над сукнями команда JUL познайомилася з сестрою Володимира Івасюка — Оксаною Івасюк. «Популярність пісні «Червона рута» підштовхнула Володю до рішення стати професійним композитором. Тобто, відповідальність за свій талант, за все, що в нього було в душі, що він міг зробити для людей, він повністю взяв на себе. І вступив до Львівської консерваторії. Володя добре розумів, що популярність — надзвичайно великий вантаж, перш за все для душі. Примітивно просто насолоджуватися популярністю. Серйозний художник завжди відчуває, яка це важка й відповідальна справа», — розповідає Оксана.
Оксана та Володимир Івасюки, фото із особистого архіву Оксани
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: