
Після того, як Дженніфер Лопес і Бена Аффлека помітили у компанії ріелторів у Нью-Йорку, стало відомо, що майбутнє турне зірки під питанням. Доволі великим питанням.
Вона без оголошення змінила назву, анонсовану ще в лютому. Після ребрендингу тур “This Is Me… Now” тепер має назву “This Is Me… Live | The Greatest Hits.” Відповідь на питання, чому такі зміни, вже є — більшість квитків за 2 місяці ще не продано, навіть на великі концерти в Медісон-сквер-Гарден у Нью-Йорку. Sold out не стався.
Попри мільйонні витрати на рекламу та промо, у березні команда скасувала 5 серпневих концертів (нібито через негаразди з логістикою туру). Лопес також тихо скасувала виступи в Клівленді і Нешвіллі, ймовірно, також через низькі продажі. За даними Variety, це сталося саме через замалий попит.
Усі запити представники Лопес залишають без відповіді. Сайт Live Nation не відображає зміну назви туру, але назви в окремих анонсах Лопес суперечать одна одній. Наприклад, This Is Me… Live і This Is Me… Now The Tour. Здогадки підтверджує ребрендинг афіші на Acrisure Arena в Палм-Спрінгсі та The Forum в Інглвуді. Спонсорована реклама Лопес у Facebook також містить зображення з новою назвою.
Є і інші подробиці. Як зазначає журнал, альбом This Is Me… Now має погані рейтинги — він дійшов до 38-го рядка в чарті Billboard 200 — це найнижчий результат для зірки. Альбом випав із чартів уже за тиждень, а фани Джен бажають слухати не нові треки, а добре відомі культові хіти.
Як пишуть, зірка наврядчи окупить витрати на цей проєкт, який також включав створення документального фільму.
Фани теж незадоволені та наполягають, що це вплив Аффлека: чим довше зірка живе з ним, тим більше невдоволеніший вигляд має — вираз її обличчя каже про все.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: