Чорно-біла естетика у новому кліпі «Время и Стекло»
Надя Дорофєєва та Позитив розповіли JS про обраний стиль.
Г

урт «Время и Стекло» представив кліп на свій перший україномовний трек «Дим», що увійде до нового альбому, реліз якого відбудеться влітку. Натхненням для відео стала естетика рекламних кампаній Еді Слімана для Saint Laurent, а глибина почуттів підкреслена чорно-білою стилісткою. Для кліпу дует проекспериментував зі стилем.

«Я ненавиджу класику і вважаю її нудною – завжди віддам перевагу oversize, спортивному стилю або багатошаровості. Але в цьому відео саме такий образ допоміг мені максимально вжитися в роль і передати атмосферу треку. За це я й люблю нашу професію – вона дає можливість відчути себе іншою людиною і приміряти нові стилі», – розповів JS Олексій Завгородній.

Надя у кліпі з’являеється у сукні Jacquemus та жакеті Alexander Wang. «Jacquemus і Alexander Wang – одні з моїх улюблених брендів. У сукні з оголеними плечима я відчуваю себе жіночною, а в строгому чоловічому костюмі – неймовірно сексуальною. Одяг завжди диктує поведінку, а коли все відповідає – і пісня, і атмосфера, і наряди, виходить потрібний настрій!» – поділилася із JS Надя Дорофєєва.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: