Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: Fresh Fashion
Далі знайомимося із брендами.
В

Україні триває New Generation of Fashion. Це унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників.

New Generation of Fashion 2021 відбувається за підтримки Українського культурного фонду. Представляємо вам дизайнерів-учасників проєкту, які покажуть свої колекції на платформі Fresh Fashion на Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.

Бренд POSTUSHNA заснований у 2020 році. Наразі в доробку три колекції. Філософія бренду — функціональність крізь призму естетики. Прості лінії, благородна практичність та запозичення між чоловічими і жіночими речами створюють певну характерність.
Усе розпочалося із прихильності до стокових магазинів, барахолок і секонд-хендів. Визріла думка про вторинне використання речей та перетворення їх на нові, але вже в концепті свого бренду. Дизайнерка намагається донести потенційному споживачеві, що одяг — це не лише красива обгортка, а й певний меседж суспільству.

Особливості бренду: одяг створено із перероблених речей; костюми-трансформери можна поєднувати як між собою, так і зі звичайними базовими речами; багатошаровість як основний принцип створення речей.

SIDLETSKIY — український бренд жіночого одягу, заснований у 2019 році дизайнером Ігорем Сідлецьким. Свій перший одяг він узявся створювати у 12, із появою швейної машинки та манекена. Творче бачення формував навчальний процес у Львівському коледжі декоративного та ужиткового мистецтва ім. І. Труша, а головною силою для формування бренду став конкурс «Погляд у майбутнє».

Після того, як в жакеті Sidletskiy з’явилася ​​співачка Джамала, а культову плісову сукню представила муза бренду ОNUKA — відбувся великий крок. У лютому 2020-го бренд дебютував на подіумі Українського Тижня Моди яскравим емоційним показом, що і визначило подальший вектор розвитку. Sidletskiy прагне зробити жінок красивішими, підкреслюючи їхню індивідуальність розкішним одягом складних силуетів. Три головні принципи у створенні одягу — конструктивізм, різноманіття фактур та звернення до стародавніх українських ремесел. За короткий період існування бренду вдалося  чимало співпрацювати зі стилістами та журналами над цікавими проєктами.

Бренд PANOVE виник у 2017 році з подачі  дизайнерок Ірини та Надії Лук’янових, мами й доньки, які разом створюють колекції та знають потреби різних поколінь. Їхнє сприйняття природи, різноманіття проявів навколишнього світу трансформується в образи одягу. Пошук нових форм і способів самовираження, які зможуть підкреслити красу жіночого тіла, — характерні риси бренду.

Окрім самовираження, PANOVE транслює соціальну позицію: мода — це не про вік і не про розмір. А лише про те, що всередині кожної жінки; якою вона обирає бути сьогодні. Ідея полягає у продуманості жіночого гардероба з метою розумного споживання. Дизайнерки ретельно формують його так, аби він давав змогу створити більшу кількість образів. Також вони не виробляють більше одягу, ніж можуть продати.

Бренд Zharko — це одяг, що поєднує нові цінності краси та свідоме споживання. Заснований у 2017 році дизайнеркою Катериною Жаріковою. Концепцією марки стало поєднання ідеї повсякденного та авангардного одягу з використанням натуральних матеріалів. Фундаментом появи є нестримне бажання створювати стильний жіночий одяг, який не йде на компроміси щодо якості, даруючи власникові комфорт, легкість і повноцінне відчуття себе.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: