Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: New Names
Унікальна можливість для молодих дизайнерів.
В

Україні триває New Generation of Fashion. Це унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників.

New Generation of Fashion 2021 відбувається за підтримки Українського культурного фонду.

Представляємо вам дизайнерів, що залучені до проєкту, та покажуть свої колекції на платформі New Names під час Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.

GOD NAKED — бренд одягу для сміливих людей, які не соромляться бути в центрі уваги, заснований переможцями Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє» Єлизаветою Кириловою та Владиславом Дзівідзінським у 2020 році.

У своїх речах вони поєднують такі протилежності, як брутальність та елегантність. На монохромі виділяються яскраві акценти, а легкі тканини протиставлені важким. Творці надихаються жіночою сексуальністю, втілюючи її у колекціях. На їхнє переконання, одяг не має ґендерної приналежності.

Sheezen — молодий український sustainable-бренд. Назва sheezen утворена від японського shizen, що означає «природність» і «відсутність удавання». Одяг виробляють з екологічних матеріалів, безпечних для здоров’я людини та довкілля, зокрема йдеться про органічну бавовну, сертифіковану за міжнародним стандартом GOTS, і тенсел — матеріал з евкаліптового волокна. Тканини закупляють невеликими партіями, аби не було залишків.

Засновниця бренду Олександра Піскун кілька років ретельно вивчала sustainable fashion, відвідуючи лекції, воркшопи в Україні та Європі, присвячені питанням розвитку стійкої моди. Спочатку вона займалася продажем вінтажного одягу — це був важливий екологічний крок, один з етапів recycling та upcycling. Презентація першої колекції відбулась у березні 2020 року, але у творців Sheezen великі плани — формувати культуру етичного та екологічного виробництв в Україні.

Yuliya Psaryova — це бренд про самобутність та сміливість. Естетика мінімалізму й креативність, художня наповненість, філософський і духовний зміст у пріоритеті над функціоналом та однотипністю масмаркету.

Одяг Yuliya Psaryova для цілеспрямованих людей, які мають власне бачення світу та особистий впізнаваний стиль. Цей одяг — про їхню особистість, яскраву та унікальну.
На думку дизайнерки, цінність концептуальних речей криється у духовно-семантичному контексті, їхнє споглядання та носіння допомагають вирішити внутрішні проблеми, виразити необхідну емоцію. А наповненість дає змогу ділитися зі світом енергією без втрат для себе.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: