Український бренд Jewelry Lab на Тижні моди в Парижі: ювелірні тренди 2022
Тандем смарагдів і діамантів, синергія культур і неоднозначність форм, а також калейдоскоп відтінків.

Jewelry LAB у Precious Room

У межах Тижня моди в Парижі відбулася знакова подія в ювелірній індустрії. Precious Room від Мюріель Піазер об’єднав представників міжнародного та французького ювелірного бізнесу з метою презентації вишуканих колекцій модним експертам та ключовим гравцям індустрії. Для молодих креативних брендів — це можливість побудувати професійні стосунки із представниками ритейлу та отримати підтримку на всіх етапах розвитку власного бізнесу.

Анна Піскунова, власниця ювелірного бренду Jewelry Lab, у Precious Room

Інноваційне вирощування каменів

У Precious Room у палаці Вів’єн свою ювелірну колекцію презентував і український бренд Jewelry LAB. Його ключова особливість — інноваційна технологія вирощування алмазів та смарагду HPHT. Потужне поєднання екстремального тиску (35-50 kbar) та високих температур (1100-1300°C) відтворює природні геологічні умови, які виникають у мантії Землі. Завдяки цьому дорогоцінні камені мають показник найвищої прозорості та за всіма хімічними, оптичними та колірними властивостями є ідентичними добутим звичним шахтовим методом.

Тандем смарагдів і діамантів

Свою колекцію Emerald Lace Jewelry LAB присвятив тандему смарагдів та діамантів. Проте, об’єднавши ювелірну естетику, органічний дизайн та етичне виробництво, український бренд наголошує на нетрадиційній позиції щодо сприйняття розкоші: «Нова розкіш — це спокій!».

Інтерпретацію цієї позиції можна бачити й в інших колекціях, представлених на Precious Room. Бренди не відмовляються від вінтажних мотивів, кольорові метали доповнюють камінням та використовують безмежну варіативність ланцюжків різної довжини. Так, на перший погляд, тонкі та витончені прикраси перетворюються у тренд весна-літо 2022 у вигляді «шийного безладу» #neckmess.

Синергія культур і неоднозначність форм

Для ліванського бренду Leïa K — це презентація власного погляду на синергію культур. Кожна прикраса народжується в майстерні в Бейруті та має свій унікальний оберіг. А коштовне каміння посилює символізм дизайну, оскільки кожна нова деталь — історична печатка.

У колекції французького дизайнера Helene Zubeldia витонченість прикрас розкривається через властиву жінкам провокацію. Функціональність відходить на другий план, а неоднозначність форм і ліній відповідає на бажання миттєвого емоційного задоволення.

Симбіоз дорогоцінних і об’ємних матеріалів

Яскраво продемонстрував на Precious Room симбіоз дорогоцінних та об’ємних матеріалів грецький бренд Minas Designs. Металеві прикраси для чоловіків та жінок на руці, шиї, зап’ясті сьогодні стають ключовою особливістю образу. Поєднання автентичних форм та багатошаровість ніби возз’єднують минуле і майбутнє та заодно стають візитною карткою колекцій на показах у Мілані, Нью-Йорку та Лондоні.

Калейдоскоп відтінків

Універсальною рекомендацією нового сезону є використання калейдоскопа відтінків — від пастельних до блискучих неонових. Смарагд, сапфір, турмалін, лазурит, а також штучні кристали поєднують із текстурованим золотом жовтого чи білого кольорів. У колекції бренду Andi Marthe прояв цього тренду крізь ретроспективу уособлює паризьку елегантність. Кожна прикраса створена в межах концепції ювелірної етики з метою створити спадщину, якою пишатимуться майбутні покоління.

Діамантове розмаїття

Унікальний дизайн яскравих прикрас презентував і південноафриканський регіон в обличчі засновників Maison H Jewels. Залишаючись у межах сучасних тенденцій, бренд є прикладом класичної естетики виготовлення ювелірних виробів. Їхня характерна особливість у вигляді витонченого діамантового розмаїття впродовж багатьох років залишається символом найдорожчих моментів у житті людини.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: