Український жіночий альянс моди запрошує до шоуруму під час Paris Fashion Week
Також відбудеться press-коктейль.

Український жіночий альянс індустрії моди (UWFIA) розширює склад учасників, щоб підтримати ще більше жінок-дизайнерок і колективів. Тепер він складається із восьми українських брендів: CHERESHNIVSKA, DELEGAN, EVOLVE, GRIE, MONETRE, NADYA DZYAK, SAYYA and TAMAR KEBURIA, які представлять нові колекції FW24/25 у шоурумі VETEMAZE під час Паризького тижня моди.

CHERESHNIVSKA

Головною метою проєкту є підтримка представниць fashion-індустрії, незалежно від місця їхнього проживання, віку чи напрямку діяльності. Особлива увага приділяється жіночому підприємництву, лідерству та популяризації робіт та ідей українських дизайнерок.

DELEGAN

Нові колекції дизайнерів FW24/25 представлятимуть у паризькому шоурумі VETEMAZE з 29.02. до 05.03 за адресою 10 Rue De Turbigo 75001 Paris.

Першого березня альянс планує провести press-коктейль, під час якого гості зможуть ознайомитися з новими колекціями брендів та особисто поспілкуватися з дизайнерами, надихнутись їхніми історіями.

EVOLVE

Учасниці альянсу про те, як це — бути дизайнерками в сучасних умовах

«Бути українським дизайнером сьогодні — це ховатися від бомб у бомбосховищах вночі, а вранці, незважаючи ні на що, збиратись на роботу і створювати найкрасивіші сукні у світі», — ділиться Надя Дзяк.

NADYA DZYAK

«Зараз бути дизайнером в Україні — це не просто створювати красу. Це боротися за збереження нашої культури, ідентичності. Це про незламний дух нашого народу в кожному стібку. Під час війни дизайн перестає бути лише естетикою. Це стає засобом вираження підтримки, солідарності та любові до нашої країни», — Аліса Грішаєва.

GRIE

«Бути дизайнеркою в Україні означає стійкість і здатність до постійної адаптації. Це означає мати сили емоційно підтримувати команду, ні по при що не здаватися. Наша мета нагадувати світу про війну в Україні, а також знайомити світову спільноту з українською культурою», — зауважує Анастасія Розава, дизайнерка бренду CHERESHNIVSKA.

«Сьогодні бути українським дизайнером — це робити світ красивішим, незважаючи ні на що. Це наш спосіб зробити свій внесок у більш гармонійний світ», — Тамріко Кебурія.

TAMAR KEBURIA

«Бути українським брендом сьогодні — це мати потужну енергію, яка надихає створювати тільки краще і краще. Це вирощує стрижень всередині мене, команди та бренду!» — Люба Макаренко, дизайнерка бренду SAYYA.

SAYYA

«Бути українським дизайнером сьогодні — це захоплюватись мрією та ставити виклик собі одночасно. Це відроджувати українське мистецтво, аби розділити ці скарби і натхнення зі світом, і, попри всі труднощі, щиро вірити, що Україна готова стати новим центром моди для виробників і сучасних брендів», — Оксана Делеган.

MONETRE

«Бути дизайнеркою в Україні сьогодні означає продовжувати надихатися і надихати, навіть коли це здається неможливим», — Олена Батирева, дизайнерка бренду Monetre.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: