Ультрамодні прикраси DoDo очима гемолога Ірини Омельченко
Італійський бренд із 26-річною історією, що підкорив увесь світ.

Нині головним трендом ювелірного і модного світу, безперечно, є унікальність та індивідуальність. Стежити за новинками, при тому залишаючись собою, — філософія італійського бренду DoDo, що рік у рік задає цікаві тенденції, презентуючи прикраси в стилі casual. Історією створення бренду, а також цінностями, якими керується знаковий ювелірний дім, поділилася гемолог Ірина Омельченко.

У розпал літа особливої уваги заслуговує нова колекція прикрас Granelli від DoDo, до якої увійшли стильні кільця, сережки та ланцюжки. Розробляючи цю лінійку, дизайнери надихалися красою піщинок на сонячному пляжі. У колекції 2021 з’явилися елементи мінімалістичного розміру, виконані в рожевому золоті й сріблі з акцентами бірюзового та синього кольору.

Серед актуальних колекцій бренду є й колекція Bollicine, яка втілює життєрадісність, легкість і щастя. Завдяки ідеальному поєднанню золота, срібла й діамантів, а також — увазі до найактуальніших модних трендів, прикраси бездоганно довершать образ, підкресливши неповторний стиль його власниці.

Коли світ уперше дізнався про ювелірні прикраси від DoDo?

Історія бренду розпочалася 26 років тому. Тоді відомий ювелірний дім Pomellato вперше випустив колекцію прикрас DoDo. Вона вмить підкорила серця італійців, а тоді — весь світ.

DoDo — це новий погляд на коштовності.

Це бренд з глибокою ідеєю, в основі якої — турбота про довкілля.

Розкажіть детальніше про символіку бренду, чому саме DoDo?

Символом бренду є давно зниклий птах додо з острова Маврикій. Це не лише неординарний погляд на ювелірний дизайн і трендові форми, а й особливе звернення до світу, заклик бути свідомими, мислити глибше. Такий підхід — в основі бренду.

DoDo був створений, аби привернути увагу до питань збереження природи.

Завдяки низці унікальних форм та можливості комбінувати прикраси залежно від події та настрою — витвори ювелірного мистецтва від DoDo завжди залишатимуться поза часом.

У чому унікальність цих прикрас та секрет популярності?

Створені в дусі mix & match, коштовності DoDo дарують нескінченні можливості для самовираження. Ви можете не лише поєднувати безліч браслетів, перснів і сотуари в одному образі, застосовуючи ефект багатошаровості, а й власноруч обирати елементи для створення своєї унікальної прикраси. Таким чином володарі прикрас DoDo мають змогу відчути себе справжніми дизайнерами та дати волю творчості.

Де наразі можна ознайомитися із найширшим переліком колекцій бренду?

Сьогодні монобрендові бутики DoDo розташовані у найбільших містах Європи: Мілані, Парижі, Лондоні, Мадриді, Мюнхені. Із 2020 року перший в Україні франчайзинговий бутик є також і в Києві (на вулиці Марії Заньковецької, 4). Окрім того, в Україні прикраси бренда можна придбати в мережі Il Cammeo в Дніпрі й Харкові.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: