Унікальні японські традиції у виробах ювелірного бренда BUUNT
Інтерв'ю із засновником компанії Віталієм Астаховим.

Засновник бренда, Віталій Астахов

BUUNT Mokume Gane jewellery — англійський ювелірний дім, в основу якого покладено японські традиції створення прикрас за унікальною технологією дифузії металів мокуме-гане. Його засновник Віталій Астахов напередодні головного жіночого свята року поділився із JS цікавими фактами з історії бренда та розповів про те, яка вона, жінка в стилі BUUNT.

Розкажіть про унікальну технологію створення ваших прикрас. Знаємо, що їй кілька тисяч років. Як вам вдається поєднувати вікові традиції та сучасні тренди?

 

При виробництві наших прикрас ми завжди використовуємо неповторну давньояпонську технологію дифузії металів мокуме-гане, яка полягає в отриманні яскравого візерунку з унікальною фактурою.

Що стосується її віку, то остаточно сказати важко, але перші вироби згадуються за часів відомого майстра з виготовлення та інкрустації самурайських мечів Денбі Сяомі.

Варто зазначити, що протягом століть ця технологія продовжувала вдосконалюватися завдяки технологічному прогресу та трендам мистецтва. До складу мокуме-гане додавалися нові метали, що давали більш яскраві кольори, цей процес продовжує розвиватися й досі.

Як японська культура загалом впливає на бренд? Чи є символізм у прикрасах?

 

Неможливо щось робити краще за інших, якщо ви не живете цим. Однією з головних особливостей японців є те, що вони обожнюють природу.

Все починається саме з любові до всього, що започаткував Творець, з поваги до навколишнього середовища.

Ідеологія нашого виробництва також звеличує все природнє. Ми створюємо колекції присвячені японським карпам, зоряному небу, цвітінню сакур, тваринам. Навіть якщо у назві чи в зовнішньому вигляді більш сучасних прикрас ви не побачите нічого пов’язаного з природою, сама технологія мокуме-гане завжди видає нас, адже всі вироби просякнуті духом живого творіння.

Хто створює дизайн ваших прикрас? Кілька слів про команду.

 

Найбільший внесок у дизайн наших прикрас вже зробила природа, але не можна оминути увагою моду, зручність та сучасні тренди. У нас обмежена кількість працівників, порівняльно з найвідомішими світовими ювелірними виробниками, і це дає можливість постійно взаємодіяти одне з одним, враховувати поради і зауваження кожного члена команди у процесі створення того чи іншого виробу.

Я дуже пишаюся тим, що з роками вдалося зібрати команду однодумців, майстрів, для яких мистецтво — найважливіше у житті.

Необхідність збільшувати штат працівників для мене завжди надто бентежний момент, я переймаюся, аби не розчаруватися в нових людях чи їхньому ставленні до роботи. Окрім того, зазначу, що ми ніколи не поступимося якістю задля зросту продажів.

Хто вона, жінка в стилі BUUNT?

 

Жінка в стилі BUUNT — це, в першу чергу, прихильниця мистецтва. Вона не соромиться бути різною і готова щиро дивувати навколишніх та ламати ювелірні стереотипи. Власники наших творінь ніколи не залишаться осторонь уваги найобізнаніших поціновувачів мистецтва.

Де нині представлено бренд?

 

Що стосується України, то наш бренд представлено в найкращих ювелірних бутиках у Києві, Львові та Одесі.

Нам дуже важко розширювати торгівельну мережу у зв’язку зі складністю та тривалістю процесу виробництва.

Останні роки ми не встигаємо за попитом та польотом фантазії для майбутніх колекцій, тому кожна нова точка продажу дається все важче, і я все більше поглядаю в бік попередніх замовлень. Між тим, саме в нашому випадку це практично неможливо реалізувати, тому що кожен новий візерунок несхожий на попередній, як відбиток пальця чи рогівка ока.

Назвіть ТОП-3 ювелірні тренди цієї весни. Як їх втілено у ваших колекціях?

 

На мій погляд, це мінімалізм, багатофункціональність та оригінальність. Саме ці три складові стали основою нашої нової колекції, яка здатна безмежно надихати жінок завдяки можливостям трансформувати мінімалістичну прикрасу в неповторний шедевр ювелірного мистецтва.



Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: