Відмовляємося від підробок назавжди: як не натрапити на фейкову продукцію, та чому це може бути небезпечно
Поради від фахівців компанії BROCARD.
У

сучасному світі чи не на кожен продукт люксового бренду знайдеться низькоякісна підробка. Часто наштовхнутися на фейк можна на парфумерному ринку, особливо якщо купуєте аромат в інтернеті.

Як не купитися на красиву картинку, яка у реальному житті, ймовірно, виявиться фейком? Та чи можна викрити шахраїв до моменту здійснення покупки?

Загалом існує декілька моментів, на які варто звернути увагу, аби онлайн-шопінг був вдалим і безпечним.

Оригінальні парфуми слід шукати в авторизованих магазинах і на інтернет-майданчиках, що їм належать

 

Аби напевне вберегтися від фейків, насамперед варто бути обережними із місцями, де їх найчастіше продають. Інтернет-магазини і «бутики» у соціальних мережах — чудові майданчики для шахраїв, щоб під виглядом оригіналу продати товар сумнівного походження

Найбільшою гарантією якості аромату буде наявність в онлайн-магазину офлайн-простору. Справа у тому, що отримати право продавати продукцію люксових брендів, серед яких Versace, Guerlain, Yves Saint Laurent, Givenchy, Chanel тощо, можливо виключно за тієї умови, що у продавця є хоча б декілька фізичних магазинів. Таке право ще називають «авторизацією».

Якщо на сайті не зазначені адреси магазинів, куди ви можете завітати особисто, — це ознака того, що онлайн-майданчик не авторизований, права продавати парфумерію не має і насправді може вам запропонувати в обгортці Jadore Dior що завгодно.

Інформація про магазини (на сайті BROCARD, наприклад, зазначені адреси і телефони усіх 100 магазинів мережі) говоритиме про те, що і в інтернеті цього продавця можна та потрібно купувати — у нього є авторизація. Вибір на сайті іноді ширший, аніж у конкретному магазині мережі, і тут у наявності може виявитися бажаний парфум, який із якоїсь причини не представлений у найближчому для клієнта офлайн-просторі. Крім того, на сайті можна замовити, якщо живеш у містечку, де офлайн-магазину просто немає.

Офлайн — ключова, втім не єдина умова надання статусу офіційного продавця преміальної косметичної та парфумерної продукції. Аби законно представляти той чи інший бренд, локальна компанія зобов’язана укласти договір із виробником чи офіційним дистриб’ютором. А це завдання не з легких, адже документ повинен відповідати низці обов’язкових правил, серед яких — наявність кваліфікованого персоналу, можливість забезпечити відповідні умови зберігання продукції на складах, температурний режим під час транспортування на склади і в магазини, контроль термінів придатності, належна утилізація протермінованих товарів тощо. Перевіряють авторизованих продавців регулярно, а у разі недотримання правил, прописаних у договорі, співпрацю припиняють.

Саме тому офіційні представники жодним чином не допускають у продаж підробки або ж нелегально завезений товар, адже це прямий шлях до припинення відносин із брендом і позбавлення ліцензії.

Простіше кажучи, віддавати перевагу варто або офіційному сайту виробника, або ж авторизованому продавцю. В Україні є лише кілька компаній, які офіційно представляють популярні світові бренди парфумів в сегменті преміум — це brocard.ua і letu.ua.

Не варто довіряти рекламі «шалених» розпродажів

 

Неліцензійні інтернет-магазини часто заманюють неймовірними знижками та під виглядом оригіналу продають підробку. Оперуючи іменами відомих брендів, як-от Dior, Chanel, Armani та багатьма іншими, а також назвами надійних магазинів, наприклад, BROCARD, шахраї принаджують потенційних покупців на фейкові сайти із сумнівним товаром.

Серед основних хитрощів, до яких вдаються шахраї, — підробка офіційних сайтів компаній із незначною корекцією дизайну або ж зі зміною букви у назві.

Тут варто бути особливо пильними та довіряти лише офіційним вебсайтам. Важливо пам’ятати, що заявлена адреса інтернет-магазину повинна збігатися із тією, яка зазначена у посиланні для покупки товару. Отже, якщо у рекламі фігурує назва BROCARD, аби здійснити покупку ви повинні потрапити саме на офіційний сайт компанії brocard.ua.

І, звісно ж, ціна є нашою прекрасною підказкою: якісні парфуми не можуть коштувати копійки. Розпродаж по кілька сотень гривень говорить лише про те, що перед вами фейк.

Як відомо, кілька разів на рік офіційні представники компаній в Україні влаштовують знижки. Це чудова можливість придбати улюблений аромат за приємною ціною, якою варто керуватися і аж ніяк не експериментувати із сумнівними пунктами продажів.

Чому товари з неймовірними знижками можуть стати небезпечними?

 

Гонитва за нереально низькою ціною може коштувати не лише розчарування від нестійкого або невідомого звучання улюбленого парфуму. За безцінь продають тільки підробну парфумерію, виготовлену з дешевих компонентів. Спирти і ароматизатори у складі таких «ароматів» можуть бути шкідливими для шкіри, дихальної системи та слизових, а барвники з’їдають колір одягу або залишають плями, які не відіпрати.

Як зазначають експерти, у окремих випадках використання токсичних фталатів, що містяться у неякісних парфумах, викликають висипання, запаморочення, головний біль і тяжкі алергічні реакції. До того ж вони накопичуються в організмі та не виводяться.

Добитися справедливості чи компенсації за заподіяну шкоду не вдасться. Дільці, у котрих «усі аромати по 400 грн» зазвичай не надають ніяких супровідних документів, за якими їх можна було б вирахувати, – це елемент грандіозної афери. Якщо пощастило отримати товарний чек від ФОП «Петренка», то й він вам не дає 100% гарантій, що ви як споживач зможете відстояти свої права у спірній ситуації.

Єдиний документ, який може довести факт покупки, отримання товару споживачем і дає підстави звернутися до продавця з питаннями щодо придбаного товару, – це фіскальний чек. Його надають тільки авторизовані магазини – тут все прозоро і по закону.

Чи можна вберегтися від підробки?

 

Відрізнити якісну підробку від оригіналу місцями надто складно. Зробити це під силу лише фахівцю, озброєному лабораторним обладнанням. Шахраї майстерно працюють не лише над кольором, ароматом, а й пакуванням. Підробляють навіть дорогі нішеві бренди, флакони яких є окремим витвором мистецтва.

Кожен бренд має свої особливості у оформленні, аромат — своє унікальне звучання, тому усі приклади варто розглядати окремо. Аби зрозуміти усі тонкощі, на які зважають фахівці, коли відрізняють якісну підробку від оригіналу, візьмімо за приклад один із найбажаніших італійських парфумерних брендів Tiziana Terenzi, офіційним представником якого в Україні є BROCARD.

Оригінальна продукція має низку відмінних рис від підробок, знання яких стануть у нагоді споживачу:

• на спреї вигравіруваний логотип Tiziana Terenzi (дві літери T, одна навпроти іншої)
• на дні флакона написано TIZIANA TERENZI
• код партії завжди складається з 1 або 2 літер та не менше 5 цифр (літери постійно вказують перед цифрами)
• ковпачки можуть бути тільки з дерева (якщо це класична колекція чи колекція Anniversary) або із золота (якщо це Luna Collection), або із золотою морською зіркою
• флакони завжди виготовляються з блискучого скла або з ефектом soft touch, але ніколи не з пластику
• на флаконах тестерів і на віалах завжди вказано NOT FOR SALE
• етикетки з назвою аромату завжди зі шкіри, дерева чи латуні, але ніколи не з паперу чи інших матеріалів.

Отже, перелік чималий, саме тому не варто ризикувати. Аби не помилитися, не довіряйте сумнівним пропозиціям і купуйте у надійних місцях!

До речі, вже у самому розпалі період передноворічних сейлів, і саме в цей час шахраї активізуються із особливою силою. Необхідно уважно слідкувати за рекламними оголошеннями в інтернеті і купувати подарунки в авторизованих продавців — онлайн або офлайн.

Візьміть за правило обирати якість для себе та своєї родини. Довіряйте власному смаку та покладайтеся на поради фахівців.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: