Власник Charisma Fashion Group та меценат Андрій Здесенко став Почесним консулом Італії у Дніпрі
У

Дніпрі відкрили Почесне консульство Республіки Італія. Новопризначеним Почесним консулом став дніпровський меценат та підприємець, засновник та СЕО корпорації «Біосфера», власник мережі бутиків Charisma Fashion Group, радник на громадських засадах урядового офісу UkraineInvest Андрій Здесенко.

Консульство стане платформою для співпраці між бізнесом, культурними та громадськими організаціями обох країн, а також сприятиме розв’язанню консульських питань італійських громадян, які мешкають у регіоні.

На відкриття консульства приїхав Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Італія в Україні П’єр Франческо Дзадзо. Після офіційного заходу він відвідав і новий бутик Charisma, де представлені знакові італійські бренди.

Протягом кількох десятиліть Андрій Здесенко активно підтримує і розвиває Дніпропетровський регіон. Серед його проєктів — і мережа Charisma Fashion Group, що, попри війну, проте із впевненою вірою у перемогу, відзначилася відкриттям нового фешн-простору в центрі Дніпра.

Варто зазначити, що на сьогодні мережа в Україні включає три мультибрендові бутики, шість монобрендових бутиків Jacadi, два аутлет-центри (один із них розташований в аутлет-центрі «Мануфактура») та онлайн-магазин Charisma.ua. Також є два бутики Jacadi у Польщі.

На площі в 430 квадратних метрів, ексклюзивно в Дніпрі, представлені світові популярні та нішеві fashion-бренди — від класики до стрітстайлу: Herno, CP company, Drole De Monseiur, Premiata, Jacob Cohen, Lardini та ін.

Окрім відомих італійських брендів в бутику представлені українські бренди головних уборів Tak.Ori та Ruslan Baginskiy. Вже другий сезон Charisma Fashion Group є офіційним дистрибʼютором бренду Ruslan Baginskiy у Дніпрі.

Окрім представлених світових брендів, простір пропонує послугу індивідуального пошиття чоловічих костюмів найвищої якості.

Як зазначає сам Андрій, головне завдання бутиків Charisma та представлених в них брендів — надати можливість експериментувати зі стилем та дізнаватися про нові тренди навіть найвибагливішим клієнтам.

Дизайн бутика став міжнародним проєктом: його розробляла міланська команда Piuarch у колаборації з харківською студією «Музей інтер’єрів».

Історія Charisma розпочалася з відкриття 2008 року франчайзингового монобрендового бутика Van Laack — одного з європейських лідерів у пошитті сорочок преміумкласу.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: