«Вона надихає»: нова кампанія PUMA, присвячена жінкам, що рухають цей світ
Учасниці проєкту — амбасадорки бренда в Україні Аліна Паш, Христина Стуй та Ярослава Магучіх.

З березня 2021 року PUMA презентує глобальну кампанію «Вона надихає» – про жінок і для жінок. Під керівництвом амбасадорки бренда, суперзірки Дуа Ліпи, PUMA створюватиме контент, що надихатиме жіноцтво в усьому світі. Героїні проєкту – жінки, які розкажуть свої історії про те, як вони стали тими, ким є зараз.

Головна місія кампанії – створити спільноту, в якій жінки обмінюватимуться історіями успіху, надихатимуть одна одну та відзначатимуть свої досягнення.

«Обмін історіями успіху є важливою частиною зміни понять, особливо в сфері розваг та спорту, які, як правило, висвітлюють досягнення чоловіків. Я вдячна PUMA за те, що маю шанс розповісти свою історію та надихнути дівчат з усього світу. Покажімо разом, на що ми здатні!» — коментує Дуа Ліпа.

Супермодель Вінні Харлоу та модель Кара Делевінь також доєднаюся до кампанії «Вона надихає». Вони розкажуть про свій шлях становлення, про те, хто їх мотивує сьогодні та про виклики, які їм довелося долати в особистому житті та кар’єрі.

Окрім цього, кампанія «Вона надихає» розширить можливості дівчат завдяки партнерству PUMA із Women Win, світовим жіночим фондом, який використовує спорт як засіб для досягнення гендерної рівності.

В Україні кампанію «Вона надихає» підтримають локальні амбасадорки бренда.

Це співачка Аліна Паш, легкоатлетка Христина Стуй та срібна призерка чемпіонату світу зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх.

У межах кампанії на вулицях Києва вже з’явилися плакати із зображенням дівчат та хештегом #вонанадихає. Представники бренда коментують, що вирішили привертати увагу до масштабів кампанії за допомогою постер-бомбінгу.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: