
WONÁ Concept group презентує новий проєкт «WONÁ – це ти». Головна його ідея — показати, що всі дівчата, без винятків, прекрасні й не повинні підлаштовуватися під загальні стандарти краси.
Дослідження Корнельського університету, проведене Лорі Нейбор і Джеффрі Собал, показало, що 70% наречених, які брали участь у дослідженні, хочуть скинути вагу. Таке прагнення дотримуватися нав’язаних стандартів краси й так званих «правильних» параметрів спотворює природну красу та індивідуальність особистості, вганяє в рамки, занижує самооцінку, позбавляє впевненості і любові до себе. Частою причиною стає відсутність бажаної сукні відповідних розмірів.
У зйомці для проєкту взяли участь 3 абсолютно різні дівчини, які представили 12 найпопулярніших моделей суконь від брендів WONÁ Concept і Eva Lendel, що входять до WONÁ Concept group. Класичне і мінімалістичне, пишне за останніми тенденціями або приталене розшите мереживом і паєтками — кожна наречена знайде свою сукню, що підкреслить її індивідуальність і красу!
«WONÁ Concept і Eva Lendel – це впізнавані і популярні бренди не тільки в Україні, але і в Європі та США. Ми не могли залишитися осторонь і проігнорувати цю тему, оскільки нам важливо, аби абсолютно кожна наречена змогла знайти свою сукню, відчувала себе красивою і впевненою, захоплювалася собою і своїм зовнішнім виглядом. Це й стало причиною й одночасно натхненням для створення проєкту», – ділиться Ілона Шрамко, співзасновниця WONÁ Concept group.
Назва проєкту «WONÁ – це ти» транслює головні цінності WONÁ Concept group. В команді вважають, що процесом підготовки до весілля потрібно насолоджуватися.
Жінки — справжні музи: їх краса, воля і сила духу стають натхненням для створення неймовірних образів бренда.
В WONÁ Concept group прагнуть, щоби кожна жінка могла втілити свої мрії і не турбувалася про сантиметри, адже в цей період життя саме почуття та емоції є особливо цінними.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: