
Після 5-річної перерви Бейонсе яскраво розпочала свій світовий концертний тур із назвою Renaissance. Перший концерт відбувся вчора, 10 травня, у Стокгольмі.
46 000 глядачів, майже 3-годинне шоу, одразу 34 треки і срібні капелюхи від українського бренду Ruslan Baginskiy. Не очікували? Ми теж, але підозрювали, адже кілька місяців тому зірка виступала в Дубаї в сукні українського дизайнера Івана Фролова.
У мережі фани опублікували відео, де співачка з балетом запалює сцену в головних уборах Ruslan Baginskiy, які ідеально завершують їхні образи. Над стилем працювала фешндиректорка британського Vogue Джулія Сарр–Джамоїс.
Команда бренду поділилася в інстаграмі коротким оглядом створення цього особливого капелюха: «Щоб створити срібний капелюх-катер для Бейонсе, було проведено багато тестувань у пошуках ідеального матеріалу, техніки та форми. Після розробки першого прототипу ми почали працювати над створенням набору. Кожен канотій чисто вирізається лазером, а потім покривається спеціальним металевим покриттям вручну. Зібрано, відполіровано та запаковано».
Переглянути цей допис в Instagram
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: