10 листопада у всесвітньо відомому аукціонному домі Sotheby’s відбулися онлайн-торги, під час яких десять ювелірних прикрас було виставлено з метою збору коштів для реабілітаційного центру Superhumans Center.
Загальна сума зборів склала 53, 424 швейцарські франки. Благодійний аукціон організували куратори проєкту за підтримки українських ювелірів Strong & Precious Ольги Олексенко і Наталії Кіетіене та за особистої участі директорки ювелірного департаменту Sotheby’s Geneva Марі–Сесіль Сізамоло.
Попередній показ прикрас пройшов 4–8 листопада у виставковій залі Sothbey’s у готелі Mandarin Oriental у Женеві. Шість із десяти проданих прикрас — роботи українських ювелірів, які вони надали безкоштовно для благодійної ініціативи. Ще чотири прикраси надали відомі женевські ювелірні галереї: Margherita Burgener, Paul Fisher Jewelry, Thomas Faerber SA та Golay, Fils & Stahl.
Українські ювелірні бренди, виставлені на аукціоні: Rockah.brand, Nomis, Inesa Kovalova, Drutis Jewellery, Oberig, Stanislav Drokin.
Кожна прикраса від українських майстрів вражає своєю оригінальністю: брошка, виготовлена з уламку російського снаряду, із символічною назвою Forget me not від Stanislav Drokin; ювелірний калейдоскоп, наче з дитинства, від Drutis Jewellery; брошка-підвіска, що нагадує золотий тризуб від Rockah.brand; об’ємні, але майже невагомі геометричні сережки Cubes від Inesa Kovalova; браслет із незвичним поєднанням матеріалів від Nomis; кулон із сапфірів, що повторює традиційний український орнамент, від Oberig.
Ольга Олексенко, кураторка проєкту Strong & Precious, ювелірна експертка та колекціонерка: «Ювелірні прикраси, пов’язані з періодом історичних змін у певній країні, завжди мають особливе значення. Так, під час Другої світової Cartier створили брошку у вигляді пташки, замкненої у клітці, а після війни — вже іншу брошку, у якій пташка виривається на волю. Сьогодні ці прикраси є частиною історії. Участь українських прикрас у благодійному аукціоні Sotheby’s теж стане частиною нашої особистої історії, а точніше — це вже історія».
Наталія Кіетіене, кураторка проєкту Strong & Precious, експертка з маркетингових комунікацій ювелірних брендів: «Українські ювелірні бренди на благодійних торгах аукціону Sotheby’s роблять усю українську ювелірну галузь загалом помітною для світової спільноти. І те, що це стало можливим у такий складний час, показує, як багато потенціалу є у креативної індустрії країни. Я дуже вдячна кожному, хто доклав зусилля для реалізації цього проєкту».
Зауважимо, що за стандартною процедурою у фінальну вартість прикраси входить комісія аукціонного дому у розмірі 20 %. За рішенням Sotheby’s суму комісії також передадуть до Superhumans Center.
читайте також
53,424 швейцарські франки — загальна сума торгів разом із комісією, яку Sotheby’s віддав на користь реабілітаційного центру.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: