Have A Rest, за підтримки пологового будинку «Лелека» та бренда SAYYA, представив соціальну ініціативу до Всесвітнього дня боротьби проти раку.
Рак шийки матки займає 2-ге місце у світі серед причин смертності молодих жінок, що мають злоякісні пухлини. Щорічно в світі реєструється 528 тисяч нових хворих на рак шийки матки і 266 тисяч смертей від цього захворювання. Статистика показує, що в 75% випадків раку шийки матки можна уникнути, якщо вчасно поставити діагноз.
Мета проекту «Я — свій оберіг» у тому, аби нагадати жінкам: коли мова заходить про здоров’я, варто покладатися лише на себе. У соціальному ролику разом із українськими лідерками думок компанії закликають жінок проходити щорічний комплексний огляд у гінеколога, а саме — кольпоскопію і цитологічне дослідження. Адже своєчасна діагностика може зупинити чи навіть попередити хворобу.
У зйомках взяли участь Катя Сільченко, Аліна Долініна, Фаїна Тедеєва, Валерія Гузема, Ольга Руднєва, Мері Фуртас, Маша Тимошенко та Наті Авдєєва.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: