
Ми помітили, що KOLA продовжує додавати нові родзинки до своєї творчості. У день прем’єри кліпу «Цілуй» ділимося, що розповіла співачка про перехід від однокадрових відео до кліпів, зміну образів та зйомки.
Про докорінну зміну образів
Зміна образів здебільшого стосується наших тизерів до кліпів, у них ми з командою вирішили вивільняти свої творчі фантазії та експериментувати на повну. Ми розвиваємося, зростаємо, застосовуємо нові інструменти, тому і подумали, чому не пробувати робити просто те, що нам подобається? Тому глядачам треба бути готовим до сюрпризів, адже кожен наш тизер буде цікавим, знятим на тематику та сенс кліпу, але виглядатиме зовсім по-іншому, це вже наша фішка, яка полюбилася багатьом, судячи з фідбеків.
Але у кліпах, на мою думку, ми все ж таки власний стиль зберігаємо, адже в кожен закладаємо приховані сенси або алегорії.
Цього разу ми хотіли показати, що якщо ти випромінюєш любов, то люди навколо це відчувають, їхній світ змінюється, вони прибирають телефони і починають закохуватися одне в одного. А коли людина розповсюджує зло та негатив, то все відбувається навпаки. Тому головний меседж кліпу: люди, будьмо добрішими, особливо в цей складний час для всіх нас!
Про натхнення для створення креативних кліпів
Їх вигадують мій директор Діма та наш неймовірний режисер Саша, тому це питання більше до них. Від мене завжди є одне, так би мовити, ТЗ: я хочу знімати щось круте, незвичне, у нас має бути свій стиль! Також я вирішила, що досить вже однокадрових відео, за які так завжди боролась, треба робити щось нове.
Насправді мені дуже пощастило з усією командою: ми всі є пазлами, які створюють разом велику гарну картину. Особливо це відчувається по паралельній зі зйомками кліпів роботі над концертом у Палаці спорту, який відбудеться 19 жовтня на мій день народження, і я впевнена, що мої гості зрозуміють, чому я так кажу, після відвідування цього виступу.
Про вплив музики та тексту на візуальну естетику та сюжет відео
Звісно, кожен кліп відображає загальний настрій. Саша та Діма завжди відштовхуються від закладених у пісню сенсів. На пісню “Цілуй” ми вирішили зробити кліп у білому кольорі, адже він символізує простоту, непорочність і чистоту, та показати, як одна людина може заряджати інших своєю енергією, стати для них провідником в добро, світло та любов. Конкретного віддзеркалення тексту пісні в цьому кліпі немає, але він демонструє загальну ідею і глибокий сенс.
Я кручу педалі навіть тоді, коли мені дуже важко, адже знаю, що у такий спосіб роблю комусь добре.
Від моїх зусиль залежить настрій та внутрішній спокій людей, що поруч. І насправді я щиро хочу, щоб люди отримували цей заряд позитивних емоцій від мене на концертах, від прослуховування моїх пісень та перегляду відеоробіт.
Про ситуації, коли доводилося відмовлятися від своїх ідей або змінювати плани під час зйомок
Так, звісно, під час зйомок ми можемо кардинально змінити сценарій. Бувало, що ми навіть двічі знімали кліп, бо перший нам не сподобався. Але тоді це були однокадрові відео, які було не так складно зробити заново. Такі рішення приймалися виключно на внутрішніх відчуттях. Зазвичай це залежить від мене: якщо я не відчуваю, то все – торба!
Як то кажуть в народі: «Згорів сарай – гори і хата!».
Цей підхід до випуску кліпів вже, як закон: якщо я не відчуваю та мені не подобається – то це не сподобається нікому, на жаль. Тому в нас завжди все по відчуттях, адже картинка може бути і гарна, але не викликатиме тих емоцій, які закладено в ідею. Думаю, для творчості це найкращий варіант, бо серце ніколи не обдурить.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: