Ювелірне мистецтво та маркетинг: що насправді є «люксом» у світі коштовностей?
Ірина Омельченко — ювелірна експертка, стилістка і гемологиня, сертифікована інститутом HRD Antwerp (Бельгія), SSEF та Gubelin (Швейцарія).

Ювелірний світ та світ моди часто адаптуються до тенденцій у суспільстві. З одного боку, задовольняючи потреби клієнта, з іншого — диктуючи тренди. Але коли мова йде про поняття luxury, ситуація дещо інша. Тут спрацьовують зовсім інші поняття: якість, індивідуальність, персоналізація, цінність та актуальність поза часом. Ювелірна експертка Ірина Омельченко ділиться із JS, які тенденції сьогодні можна спостерігати на ювелірному ринку, зокрема у сегменті luxury, та яку місію мають нести коштовності в істинному розумінні.

Ірина Омельченко — ювелірна експертка з понад 15-річним досвідом роботи на світовому ювелірному ринку; сертифікована гемологиня з міжнародною освітою та дипломами трьох найвизначніших гемологічних інститутів Європи: HRD Antwerp (Бельгія), SSEF та Gubelin (Швейцарія); баєр і СЕО мережі мультибрендових ювелірних бутиків Il Cammeo та монобрендового бутика Dodo. 

Ювелірні прикраси —  це окремий унікальний світ. Це історія про цінності, ювелірне мистецтво, традиції та інновації. Тому коли мова йде про коштовності в сегменті luxury, ім’я бренду сьогодні відходить на другий план, а на перший стають унікальність, «нішевість», висока якість коштовних каменів та бездоганне виконання.

Аналізуючи тенденції, варто сказати, що наразі справжнє ювелірне мистецтво та маркетинг у ювелірному світі розвиваються як різні напрямки. Усі великі ювелірні будинки брали початок з унікальної ідеї однієї людини —  засновника компанії. Кожен виріб був тоді неповторним, адже його створювали виключно вручну. Сьогодні ж із розвитком масштабування, а також маркетингу як його інструменту деякі бренди перейшли на масове виробництво, що є повною протилежністю поняттю luxury. Тому прикраси, особисті речі, які мали передавати характер, настрій, тип темпераменту, стали масовою безмовною демонстрацією ціни, яку ви заплатили, а не цінності. За мінімальної собівартості ці бренди закладають досить високу маржинальність. Вони презентують у своїх монобрендових бутиках особливу, впізнавану атмосферу, щоб створити ілюзію унікальності товару, якої насправді цей товар не має.

Метою ж ювелірних будинків (у справжньому розумінні) є розвиток ювелірного мистецтва, створення таких прикрас, які будуть нішевими, по-справжньому унікальними, володіти якими зможуть собі дозволити лише обрані. У мультрибрендових бутиках, окрім атмосфери в дусі luxury, цінність полягає насамперед в індивідуальності, якості товару, бездоганному сервісі та персональному підході, що є основою поняття «люкс».

Створюючи понад 10 років тому компанію Il Cammeo, ми пішли шляхом розвитку мережі саме мультибрендових бутиків, адже це дає нам можливість бути більш об’єктивними, презентуючи клієнтам широку добірку різних і дійсно унікальних прикрас. А в якості партнера для відкриття монобрендового бутика обрали бренд Dodo, який, незважаючи на вплив маркетингу, продовжує пропагувати цінності, як-от: самобутність художньої думки, кастомізацію та індивідуальність.

Кожен ювелірний дім у мультибрендовому бутикові унікальний по-своєму, кожен із них має свою неповторну красу, свої філософію і стиль. Тобто клієнт поринає в атмосферу ювелірного мистецтва, де на підставі виключно свого почуття смаку обирає саме ту прикрасу, яку вважає красивою та дійсно особливою.

Адже саме через ювелірні прикраси людина виражає власне «я», свій стиль та смак. Тому в мультибрендовому бутикові є настільки різні коштовності — з великими дорогоцінними каменями, з унікальним дизайном, із використанням інноваційних технологій. І провідною ідеєю є бажання представити найкращий у світі вибір ювелірних прикрас. На перше місце виходить вже не ім’я, а якість. Тут з’являється можливість продемонструвати та порівняти прикраси різних брендів, щоб кожен покупець знайшов для себе щось своє, щось особливе, але неодмінно найкраще у своєму роді.

Якщо, наприклад, ви бажаєте володіти витворами ювелірного мистецтва, що непідвладні часу, то в мультибрендовому бутикові для себе ви знайдете особливі прикраси, що вразять навіть найвибагливіших поціновувачів своїм унікальним та величним дизайном.

Якщо ж вам подобається футуристичний дизайн в прикрасах та використання інноваційних розробок, то це будуть коштовності, що вражають своєю технологічністю та функціональністю.

А якщо маєте бажання придбати прикраси з великими дорогоцінними та унікальними каменями, зможете обрати бренди, які використовують для створення коштовностей тільки найкращі ексклюзивні дорогоцінні камені із найвищими характеристиками та сертифікатами авторитетних гемологічних інститутів.

Тому саме концепція мультибрендового ювелірного бутика дозволяє реалізувати основну місію, яку мають нести ювелірні прикраси — дарувати естетичну насолоду, підкреслювати стиль та індивідуальність, бути надійною інвестицією і спадщиною для наступних поколінь. Адже ювелірні прикраси в істинному сенсі —  це вічні цінності. Це те, що було, є і завжди буде. Те, що ніколи не втратить свою актуальність, як би не змінювалися модні тренди чи тенденції у суспільстві чи у світі маркетингу.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: