Загорніть усе! Міленіали обирають Tiffany & Co.
Соціальне опитування щодо реалій ринку предметів розкоші.
Я

к з’ясувала компанія MVI Marketing, для забезпечених міленіалів Tiffany & Co. є улюбленим брендом ювелірних виробів. Цікаво, що товари у заповітній блакитній упаковці з білим бантиком жінки найчастіше купують для себе самостійно. Близько 35% споживачок витратили б гроші саме на коштовності Tiffany & Co., 22% купили б прикраси Pandora, 18% обрали б Swarovski, а 17% жінок — речі від Gucci. Серед інших брендів, згаданих в огляді, були також Cartier, Rolex та Tory Burch.

Між іншим понад дві третини опитаних жінок (з огляду на тенденцію помірного споживання) добре знають, що таке вирощені в лабораторії алмази, а 25% взагалі не чули про них. Цікаво, що 37% опитаних жінок хотіли б на власні очі побачити вироби з таких каменів і лише 8% респонденток не згодні з ідеєю покупки синтетичних коштовностей.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: