Жінка-героїня в постапокаліптичній реальності: the COAT by Katya Silchenko SS25
«Для мене це щось між "Дюною" і "Русалонькою" Уривського, яка збирається на Burning Man», — ділиться Катя Сільченко.

Нова колекція the COAT by Katya Silchenko — це подорож між часом у майбутнє, де все, що мало статися, уже сталося. Тому і сам кампейн про постапокаліптичну реальність, у якому жінка – не жертва обставин, а героїня, що адаптується, виживає і робить це красиво, з відчуттям власної гідності та стилем. Це образи як броня і як мистецтво одночасно.

«Для мене це щось між “Дюною” і “Русалонькою” Уривського, яка збирається на Burning Man», — посміхаючись, говорить креативна директорка Катя Сільченко.

Насправді в колекції зібрано культурні коди різних країн. Наприклад, фестивалі Тулуму відображено у напівпрозорих сукнях, об’ємних формах і контрастних мінімалістичних топах. А подорож до Японії дала поштовх на шкіряний кафтан-плісе з деталлю на спині, що нагадує традиційний пояс «обі»; цю форму можна помітити і в сумці з колекції.

Однак лейтмотивом колекції стала естетика русалок з української міфології. Малюнки на тканинах як відбитки природи та сумки схожі на рибальські тенета. Сукні з принтованої сітки переходять у взуття з такої самої тканини, наче хвости.

Як відомо, для Каті Сільченко взуття — окрема любов і фундамент будь-якого образу. Тож не випадково воно стало ключовим елементом колекції та довершує кожен образ.

Кольори та принти — відлуння природи: обпалені піски дюн, рожеві солоні озера Херсонщини, каміння з малюнками часу, візерунки морського дна, сухі квіти і молоді бутони, пекуче сонце в останні секунди перед зануренням в океан.

Поєднання фемінних форм, мʼякої шкіри, напівпрозорих силуетів з японської матової сітки та акценти на стегнах зустрічаються з об’ємними конструкціями штанів-карго, тренчу та куртки з котону, що відіграють роль кокона.

Photo: Denis Manokha

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: