Зірковий час шузоманів: Jimmy Choo створить взуття за ескізами своїх шанувальників
Із 10 тисяч конкурсних робіт обрано лише 5 переможців.

Понад 8 тижнів тому лондонський бренд взуття Jimmy Choo оголосив конкурс на найкращий ескіз для ексклюзивної капсульної колекції — CHOO SKITCH.

Серед 10 тисяч робіт обрано 5 переможців, які працюватимуть із креативною директоркою Jimmy Choo Сандрою Чой. Спершу дизайнерка виокремила десять ескізів, які їй найбільше сподобалися, а Інстаграм-підписники бренда проголосували за п’ятірку найкращих.

«Вітаємо переможців конкурсу #CHOOSKETCH!

Я не можу дочекатися роботи з вами над утіленням дизайнів у реальність.

Величезна подяка кожному, хто поділився своїм дизайном і натхненням», — написала Сандра Чой.

До речі, виручені кошти від продажів цієї ексклюзивної капсульної колекції передадуть на благодійність.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: