Зірковий час шузоманів: Jimmy Choo створить взуття за ескізами своїх шанувальників
Із 10 тисяч конкурсних робіт обрано лише 5 переможців.
Понад 8 тижнів тому лондонський бренд взуття Jimmy Choo оголосив конкурс на найкращий ескіз для ексклюзивної капсульної колекції — CHOO SKITCH.
Серед 10 тисяч робіт обрано 5 переможців, які працюватимуть із креативною директоркою Jimmy Choo Сандрою Чой. Спершу дизайнерка виокремила десять ескізів, які їй найбільше сподобалися, а Інстаграм-підписники бренда проголосували за п’ятірку найкращих.
«Вітаємо переможців конкурсу #CHOOSKETCH!
Я не можу дочекатися роботи з вами над утіленням дизайнів у реальність.
Величезна подяка кожному, хто поділився своїм дизайном і натхненням», — написала Сандра Чой.
До речі, виручені кошти від продажів цієї ексклюзивної капсульної колекції передадуть на благодійність.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: