Балаклава, як у Бібера, піжама, як у Шарлоти Йорк: деталі благодійного аукціону у Відні
Ексклюзивні речі від українських брендів і чудова мета!

1-2 жовтня у Відні відбудеться [S’AIVO] Charity Market, Ukrainian Designers’ Pop-Up та благодійний аукціон, на якому будуть представлені 8 культових речей від українських дизайнерів, а також digital лот — ексклюзивне NFT artwork GUDU.

NFT розробка GUDU

Подія складатиметься з трьох форматів: charity market, pop-up українських дизайнерів та благодійного аукціону в рамках Ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week.

«Проєкт [S’AIVO] збере гроші на допомогу тим, хто потерпає від війни найбільше — дітям-сиротам та тим, які перебувають у лікарнях. Я вірю, що [S’AIVO] не просто ознайомить гостей проєкту з українськими fashion брендами, а й допоможе кожному гостю відчути свою причетність до людяної і світлої справи», — ділиться Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.

Спеціальними гостями будуть українські дизайнерки Надя Дзяк та Анна Арутюнова, а лотами благодійного аукціону 1 жовтня стануть 8 знакових речей від українських брендів BEVZA, FROLOV, NADYA DZYAK, the COAT, KSENIASCHNAIDER, GASANOVA, SLEEPER, ETNODIM. Ці речі в різний час були помічені в гардеробах всесвітньо відомих співаків, акторів та політиків.

Рукавички FROLOV

Так, гості зможуть придбати кросівки, як у першої леді України Олени Зеленської, в яких вона зустрілася з першою леді США Джилл Байден; вишиванку, яку обрав Володимир Зеленський на Всесвітній день вишиванки; рукавички з обкладинки Vogue Singapore, які доповнили образ Доджа Кет; балаклаву, як у Джастіна Бібера у кліпі Honest.

Серед лотів також піжама Шарлотти з культового серіалу And just like that, джинси помічені на Софі Тернер та сукня, як у Кайлі Міноуґ або Мей Маск.

Кадр із серіалу And just like that

«Це знакові речі в історії української fashion-індустрії. Про них писали головні глянцеві видання світу, їх впізнають зіркові фанати, на них було справжнє модне полювання. Я вдячна всім брендам, які відгукнулись на наше запрошення взяти участь у такому аукціоні», — розповідає Єлизавета Ущека, співорганізаторка [S’AIVO].

Софі Тернер у джинсах від Ksenia Schnaider

Ставки очікуються високі та зроблені з добрими намірами, адже усі виручені на аукціоні кошти, а також частина прибутку від charity pop-up українських дизайнерів будуть переказані у благодійний фонд «КОЛО», який підтримує проєкт «Дитинство без війни», спрямований на допомогу евакуйованим сиротам із гарячих точок України.

Джастін Бібер. Кадр із відео Honest

Усі виручені від charity market кошти спрямують у HELP UKRAINE CENTER на закупівлю дефіцитних ліків та медобладнання для лікарень і клінік для дітей і дорослих.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: