Історія бренда DZHUS у межах спецпроєкту UFW — Action: Sustainable Fashion
Виключно етичні матеріали у відповідності до ідеології vegetarian-friendly.

Невід’ємною частиною сталого розвитку модної індустрії є етичне ставлення до тварин, відмова від натурального хутра та перехід на cruelty-free матеріали. Сьогодні індустрія проходить тривалий процес трансформації на всіх рівнях.

Всесвітньо відомі бренди один за одним оголошують про свою відмову від використання хутра. У цьому виборі їх підтримують споживачі, які також змінили своє ставлення до матеріалів тваринного походження. 

DZHUS — етичний бренд концептуального жіночого одягу, заснований у 2010 році київською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус.

З моменту заснування DZHUS використовує виключно етичні матеріали, дотримуючись ідеології vegetarian-friendly. Гуманне ставлення до тварин є основоположною моральною догмою для команди бренда.

Ірина Джус

У 2019 році DZHUS відзначено нагородою в номінації Cruelty-free Fashion від Best Fashion Awards — головної премії України в галузі моди. 

Колекції DZHUS здобули міжнародне визнання завдяки багатофункціональним виробам-трансформерам. Авторські інновації крою дають змогу мінімізувати шопінг, формуючи розмаїтий гардероб з невеликої кількості варіативних речей. На думку дизайнерки, саме новаторські рішення є майбутнім fashion-індустрії, що нині переживає кризу домінування кількості над якістю, а отже — проблему утилізації стоків та недовговічних покупок. 

Окрему увагу DZHUS приділяє екологічному пакуванню. Клієнти модного дому отримують свої замовлення у котоновій сумці-трансформері, яку можна не лише використовувати як повноцінний аксесуар, але й перетворювати на топ кількох фасонів. Незважаючи на високу собівартість, оригінальне пакування є компліментарним для покупців і не впливає на формування ціни товару. 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: