Кріс Дженнер запускає б’юті-бренд для покоління X
Подробиці щодо назви і головних продуктів бренда.

Услід за зірковими доньками 65-річна Кріс Дженнер також вирішила підкорювати косметичний Олімп. Стало відомо про запуск її власного б’юті-бренда Momager — саме так себе називає місіс Дженнер.

Відомо, що Кріс уже подала заявку на реєстрацію одразу кількох торгівельних марок, зокрема Kris Jenner Skincare, Kris Jenner Skin і Kris Jenner Beauty для цілого ряду косметичних засобів, що охоплюють категорії «волосся», «макіяж» та «шкіра», і, ймовірно, будуть спрямовані на потреби Генерації Х.

Цікаво, що три роки тому Кріс Дженнер у колаборації з Kylie Cosmetics вже випускала Momager Collection by Kris Jenner. Тоді косметика (з гучними назвами I Love Myself, Gorgeous, I have one word for tonight …vodka), яка коштувала 150 доларів за набір, стала справжнім хітом. Що цього разу вигадає Кріс — побачимо згодом.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: