нлайн-формат — наразі вимушена реальність для fashion-індустрії. London Fashion Week, який вчора стартував у Лондоні, доводить, що модні зустрічі в онлайні варті уваги. Особливо, коли серед гостей у вітуальному front row Розалія та Белла Хадід!
читайте також
За півгодини до початку діджитал-шоу Burberry на платформі Twitch креативний директор бренда Ріккардо Тіші запропонував гостям поспілкувалися, а серед тем — вплив карантину на індустрію та зміна модних орієнтирів.
Згодом розмова була перервана звуками щебетання птахів і шелестінням листя на деревах. «Ми завжди були прив’язані до природи, — йдеться в примітках до шоу. — Сьогодні ми святкуємо безумовний зв’язок між землею та морем, між навколишнім середовищем і людством».
Що ж до колекції, то відмінні риси естетики Burberry — крій, класичні лінії, принти та тканини — органічно поєднуються із сучасною ДНК: монохромна шкіра й відсилання до вуличного одягу. Можна побачити спортивні худі та джоггери.
Цікаво, що під час шоу відчувалася певна напруга, а у повітрі вирували питання: яке місце людські творіння займають у світі природи? Яке місце посідає luxury-мода в такий нестабільний час?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: