Від консультантів до помічників директорів: моделі нової кампанії Burberry SS’21
Рікардо Тіші вирішив обмежитися «власними силами» та залучив співробітників.
П

оки ЗМІ наполягають на тому, що Рікардо Тіші невдовзі залишить пост креативного директора Burberry, дизайнер представив чергову рекламну кампанію бренда. 

Цікаво, що моделями стали не професійні манекенники, а персонал Burberry та співробітники бренда.

Залучили всіх — від помічників та консультантів бутиків, персоналу роздрібної торгівлі до членів фінансового департаменту та артдиректорів. В умовах пандемії та кризи про звільнення точно не йдеться — роботи вдосталь! До речі, дещо подібний перформанс уже встиг представити бренд Gucci на чолі з Алессандро Мікеле.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: