LVMH vs Tiffany & Co.: угода на 16 мільярдів під загрозою
На таке рішення вплинула нестабільна ситуація у світі загалом та в США зокрема.
Н

айкрупніша угода за всю історію існування концерну LVMH може не відбутися. Вчора на екстреній нараді в Парижі члени ради директорів компанії визнали, що рішення щодо придбання бренда Tiffany & Co. має бути переглянуте. 

Серед основних причин: ускладенння ситуації на американському ринку люкс-сегменту, пандемія, а також соціальні протести, пов’язані із вбивством Джорджа Флойда.

 

Наразі LVMH володіє брендами Hublot, Dior, Louis Vuitton, Givenchy, TAG Heuer, Bulgari та Chaumet. «Маємо намір розвивати коштовну перлину Tiffany & Co. з тієї ж самовідданістю, з якою ми співпрацюємо з кожним нашим брендом», — заявив Бернар Арно наприкінці листопада.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: