
ас минає досить швидко, і ось настав час першого офіційного заходу Меган Маркл після декретної відпустки. Сьогодні герцогиня презентувала власну лінію одягу The Smart Set, розроблену разом із відомими бюджетними брендами John Lewis & Partners, Marks & Spencer, Jigsaw. Серед партнерів Маркл, зокрема, бренд одягу її подруги Міши Нону, яка теж приїхала на презентацію. В минулому герцогиня неодноразово вдягала речі цих брендів, тож така королівська колаборація є досить логічною.
На створення цієї капсульної колекції Меган надихнула організація Smart Works, якою вона опікується. Спілка займається підтримкою жінок, що знаходяться в скрутному становищі та шукають роботу.
«Дякую усім чотирьом брендам, які об’єдналися для цієї особливої справи, поставивши інтереси жінок вище за прибуток та конкуренцію», — зазначила герцогиня. Цікаво, що концепт 1:1 (одна продана річ — одна така ж сама передана до Smart Works) дозволить кожному покупцю особисто підтримати жінку зі спілки, яка наразі потребує допомоги.
Капсула складається з універсальних речей за помірними цінами (від 20 до 120 фунтів). Як з’ясувалося, Маркл, насамперед, враховувала якість тканин та комфорт. Серед кольорів — чорний, синій, червоний. Чи візьме герцогиня з собою декілька речей до Африки, де 23 вересня стартує великий офіційний тур пари, поки невідомо. Дізнаємося згодом!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: