
Учора український бренд BEVZA презентуваа нову колекцію SS’22 IN THE SAME BOAT у межах Тижня моди в Нью-Йорку. Цього разу дизайнерка Світлана Бевза дослідила копіювання в модній індустрії, повторюючи при тому саму себе. Основні речі із її попередніх колекцій тепер переосмислені й передані в новій іронічній манері. На додачу до цього бренд також порушує питання зайвого виробництва.
«Копіювання тягне за собою значне перевиробництво в індустрії моди. А це насамперед негативні наслідки для екологічної ситуації у світі, до якої я хотіла б привернути увагу.
І вона не менш важлива, ніж етичний бік питання. Ми всі, так чи інакше, зіткнемося з наслідками перевиробництва. Ми всі в одному човні», — каже Світлана Бевза.
Для бренду BEVZA класичними стали в’язані ремені, костюми у стилі 90-х і символічний колосок, що цього разу втілений у вигляді яскравого принта. Колекція пронизана відсилками до океану і човнів у клатчах, матроських капелюхах і сумках-мушлях. Палітра весни-літа складається з відтінків синього.
читайте також

Ідея усвідомленого ставлення до земного ресурсу полягає і у використанні екологічно чистих матеріалів. У колекції SS 2022 року дизайнерка використала трикотаж із волокон перероблених пластикових пляшок, бавовну та інші матеріали органічного походження, зокрема бамбук і кропиву.
Фото: RICCARDO PIAZZA
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: