Не кількість, а якість: як зібрати максимально залучену аудиторію в інстаграмі
Відповідає SMM-консультантка та власниця інстаграм-майданчиків із розвитку бізнесу Анна Тільняк.

Анна Тільняк

Що потрібно, аби зібрати мільйонну аудиторію в інстаграмі? Чи хоча б не таку величезну, але живу та залучену? Є кілька шляхів: розвивати акаунт роками, вкладати гроші в контент і рекламу, придбати кілька великих гівевеїв і отримати мільйони підписаних людей, яким ви абсолютно не потрібні. Можна хайпувати, скандалити, роздягатися, плакати і говорити про найпотаємніше щодня, зачіпати гострі теми чи відомих людей. Можна стати суперзіркою у сфері музики, шоу-бізнесу чи моди.

Якщо жоден із цих шляхів вам не підходить, припиніть пити заспокійливі та почніть спати безтурботно із думкою про свою невелику, але залучену інстааудиторію. Як її зібрати, розповідає SMM-консультантка, власниця інстаграм-майданчиків із розвитку бізнесу, засновниця платформи #rest_in_ukraine Анна Тільняк.

Ідеальні історії для збирання невеликих аудиторій:

  • вам необхідно підтримати свій особистий бренд, тому що ви власник бізнесу чи експерт-консультант;
  • ви плануєте незабаром відкрити новий напрямок діяльності;
  • ви хочете реалізуватися як мікроблогер (любите знімати, подорожуєте, готуєте, любите змінювати вбрання, ви душа компанії, хочете нести в люди думку і бути почутим).

Що потрібно новачкам і тим, хто хоче вдихнути в обліковий запис нове життя?

Продовження блогу не уявити без регулярності — постингу хоча б раз на три дні у стрічку і щодня в сторіс. У профілі мають бути дві-три основні теми. Не рекомендую вибирати менторський тон у стилі «я вас навчу стояти на цвяхах» або «ви повинні любити свою сім’ю». Радше за все, потрібно легко та щиро говорити про власний досвід у цих темах, підкріплюючи цікавими фотографіями.

До речі, про фотографії. Вчіться знімати самі, навчайте своїх партнерів. Варто володіти мінімальними навичками обробки та монтажу.

Оформити опис профілю потрібно в межах пристойності, без «побудував 10500 бізнесів» або «улюблена дружина, акторка, мама двох янголят». Можливо, в одному реченні описати свої інтереси, навіть якщо вони в зародковому стані: «цікавлюся мистецтвом, подорожую світом і збираю історії для друзів» — це цілком прийнятно. Якщо є посилання на проєкти, над якими наразі працюєте, які втілили в минулому чи запланували на майбутнє — чудово, перераховуємо через @…

Просування

Тепер поговорімо про просування, хоча оформлення та ваш контент — перший і найважливіший крок у цьому напрямку. Йдеться про репости, збереження та коментарі.

Звичайно, важливі позначки у стрічці та сторіс тих, хто може поділитися вашою інформацією. Це може бути ваше коло друзів і знайомих, просто люди з 500 підписниками, так-так. Можна створювати пости для збереження та репостів — тематичні списки книг, фільмів, каналів, місць для відвідування.

Намагайтеся надихнути аудиторію на коментарі. Тут є два варіанти — контент для підтримки або дискусії. Регулярні конкурси та розіграші можна проводити для своєї аудиторії та навіть без залучення додаткової реклами.

Таргетинг та блогери

Просування дописів через таргет показує останнім часом непогані результати. Однак їх треба ретельно підбирати. Це легко: уявіть, що стороння людина, не знаючи вас, бачить лише цей допис, її необхідно зацікавити ним, аби вона перейшла у профіль і з’ясувала, навіщо ви їй.

Блогери — лише нішеві, зі зрозумілою темою та аудиторією. Жодних масових невідомих людей. Дивіться, хто підписаний на блогера. Бачите своїх знайомих — вже добре, ще краще уточнити, що ці знайомі думають про блогера (чи підписані давно, чи за звичкою).

Нові фішки у просуванні, що працюють

Спільні дописи

Нова «фіча», яка дозволяє відзначити співавтора публікації у стрічці, відображається у двох акаунтах, привертає увагу двох аудиторій, підписаних на ці акаунти.

Відеоконтент

Особливо «мудові» відео. Наприклад, хвилинні кліпи під музику для настрою і навіть без слів, які занурюють у важливу подію вашого життя або просто демонструють один момент вашого дня.

Сторіс

Не забувайте розмовляти з аудиторією у сторіс. Приблизно 3-4 фрагменти «голови, що говорить,» має бути хоча б раз на тиждень. Ставте аудиторії запитання, щоб залучити її та проаналізувати.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: