Підтримую лікарів
Новий розклад та деталі Тижнів моди в Лондоні, Мілані та Парижі, що пройдуть онлайн
Весь липень вже розписаний!
С

віт моди змінився. Бренди підраховують збитки, деякі оголошують про банкрутство, засновник Jacquemus вирішив трохи перепочити, а липнева демонстрація fashion-колекцій переходить у діджитал формат.

З огляду на керівні принципи соціального дистанціювання (які, безумовно, будуть діяти протягом наступних декількох місяців), майбутні вересневі шоу також будуть виглядати зовсім інакше. Віртуальний календар презентацій вже не викликає здивувань, до того ж досвід Токіо та Шанхая демонструє, що такий підхід до демонстрації колекцій достатньо популярний серед фешіоніста.

Так, з 12 по 14 червня в Лондоні відбудеться відео-презентація шоу на новій платформі londonfashionweek.co.uk. «Важливо дивитися в майбутнє та мати можливість трансформуватися й вводити нововведення», — розповіла Керолайн Раш, виконавча директорка British Fashion Council.

«Тиждень моди у Лонлоні є платформою не тільки для fashion-колекцій, але і для впливу моди на суспільство, самобутність та культуру.

Пандемія спонукає нас до змін!

Те, як буде виглядати нова платформа, залежатиме від креативності залучених дизайнерів, але British Fashion Council сподівається, що новий гендерно нейтральний формат послужить «точкою зустрічі», що надасть дизайнерам можливість для творчості».

Тим часом французька Федерація високої моди і прет-а-порте заявила, що наступний Тиждень моди в Парижі пройде онлайн у діджитал форматі з 9 по 13 липня.

А з 14 по 17 липня відбудеться перший Тиждень моди в Мілані у діджитал форматі, а от традиційних літніх шоу Haute Couture цього року не буде. Не буде також й Тижня моди в Нью-Йорку. Рада дизайнерів одягу Америки підтвердила, що чоловічі покази, які традиційно проходили в червні, проводитися більше не будуть.

«Рішення було прийнято з огляду на поточну глобальну ситуацію та невизначеність щодо впливу пандемії на роздрібних продавців», — йдеться в заяві CFDA. Група також закликала дизайнерів не проводити шоу Resort-2021, які зазвичай проходять в літній період на різних локаціях по всьому світу.

Представники Saint Laurent оголосили, що у відповідь на кризу та ситуацію, яка складалася, бренд на братиме участь у Тижнях моди за класичним графіком, а працюватиме за власним календарем. «Тепер, як ніколи раніше, ми будемо керуватися власним ритмом, враховуючи сучасні перспективи».

Тим часом бренд Armani заявив, що чоловічі та жіночі колекції Giorgio Armani та Emporio Armani будуть продемонстровані у вересні 2020 року, але формат наразі ще не визначений. Також відомо, що шоу Armani Privé (яке зазвичай проходить під час Тижня моди в Парижі в липні) буде перенесено на січень 2021 року. Ательє ж бренда буде відкрито для клієнтів з червня 2020 року.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: