Напередодні свого 40-річчя Бейонсе не лише знялася для глянцю Harper′s Bazaar, а й разом із коханим стала амбасадоркою бренду Tiffany&Co.
читайте також
Залучаючи пару до співпраці, ювелірний дім оспівує красу й любов. Головним акцентом кампанії є кольє з культовим жовтим діамантом, який Леді Гага демонструвала у 2019-му на церемонії «Оскар».
До Бейонсе та Гаги цю прикрасу носили лише 2 жінки — Мері Вайтгаус (1957) та Одрі Гепберн (1961). Цікаво, що діамант має власну «величну роль».
Четвертим елементом зйомки стала картина Жана-Мішеля Баскія Equals Pi, яку митець написав у 1982 році. Цікаво, що основний колір полотна перегукується з добре відомим відтінком Tiffany, тож це особлива цінність зйомки.
читайте також
«Зрештою твір буде виставлений у флагманському бутику бренду на П’ятій авеню у Нью-Йорку. Зараз там триває ремонт», — запевнили представники компанії.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: