По слідах Art Basel: робота Кателлана у флешмобі українських брендів
Арт завжди надихав моду!

Інсталяція «Комік» італійського художника Мауріціо Каттелана стала однією з найобговорюваніших робіт на цьогорічному Art Basel Miami. Цей недовговічний арт-об’єкт, – звичайний банан, прикріплений до стіни монтажним скотчем, – оцінили у 120 тисяч доларів. У експоната-банана навіть з’явився власний інстаграм-акаунт — @cattelanbanana.

Експонат продали французькому колекціонеру за заявленою ціною, повідомляє видання Miami Herald. Але ще до того, як покупець отримав придбане, робота надихнула художника Девіда Датуна на власний перформанс. Просто на виставці він з’їв банан, виклавши відео в Інстаграм зі словами: «Я поважаю Мауріціо, але це мій арт-перформанс «Голодний художник». Поліцейські вивели чоловіка з виставкової зали, але не заарештовували. Арт-об’єкт просто замінили на новий.

Втім, Датуна – не єдиний, хто надихнувся кумедною інсталяцією італійського художника. Українські дизайнери інтерпретували роботу на свій лад: бренди Bevza та Marsala експонували таким чином взуття зі своїх останніх колекцій, а бренд Zhilyova Lingerie – бюстгальтер. Вирішили не з’ясовувати, кому ж першому прийшла на думку така ідея, адже арт завжди надихав моду!

Bevza

Marsala

Zhilyova Lingerie

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: