Від догляду за шкірою до вібраторів: wellness-проєкти Дженніфер Еністон, Дакоти Джонсон і Кари Делевінь
Зірки перепрофілювалися!

Зірки не зупиняються на досягнутому і активно експериментують у різних сферах. Змінюються часи, змінюються й вподобання. Так, музикант Фарелл Вільямс вже завтра представить органічну лінійку для шкіри власного виробництва, а Джей Ло незабаром презентує бренд JLo BEAUTY.

Акторка Дакота Джонсон пішла далі й оголосила про співпрацю з компанією секс-товарів Maude Maude, що випускає товари для сексуального задоволення і пропагує сексуальне здоров’я.

Дакота заявлена як креативна співдиректорка і тепер спеціалізується на підвищенні сексуальної обізнаності серед дівчат і жінок. «Сексуальне здоров’я — це базове право кожної людини, у кожного повинен бути доступ до якісних товарів для сексу, незважаючи на гендер, вік або тип сексуальності», — заявила акторка.

Подібним тепер займається й британська модель Кара Делевінь. Вона співвласниця і креативна консультантка Lora DiCarlo й виступає проти забобонів навколо сексу, насолоди і жіночого оргазму.

«Жінкам варто досліджувати своє тіло. Щаслива взяти участь у творчій співпраці з командою», —  розповіла Кара. Дівчина буде займатися розробкою стимуляторів для клітора та вібраторів.

Тим часом у wellness-індустрію потягнуло й Дженніфер Еністон. Зірка є амбасадоркою Vital Proteins — рідкого колагену, який дуже популярний в Голлівуді. 

Як зазначає Джен, цей продукт — «елемент якісного оздоровлення зсередини». Акторка вже багато років поспіль приймає його з кавою і смузі.

Щодо Фарелла Вільямса, то своє нове захолення — Humanrace — він пояснює тим, що регулярно доглядає за шкірою (виглядати в 47 на 25 — круто, погодьтесь) і тепер пропонує подібне власним шанувальникам.

Упаковка частково виготовлена з переробленого пластику, а трійку товарів (очищувач, гель і зволожуючий крем з гіалуроновою кислотою) можна буде придбати на сайті бренда вже за 24 години.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: