Витончена простота: круїзна колекція Chanel
У продажі вже з листопада!
Б

ренд Chanel представив чергову круїзну колекцію у відео-форматі, а авторкою зйомки стала відома фотографка Жюльєна Мартінеза Леклерк. Як стало відомо, для створення колекції використовували лише ті прикраси, що вже були у наявності на складах Chanel. Нестандартний підхід як для бренда класу люкс.

До того ж разом із цією колекцією у листопаді бренд планує продавати речі з інших подіумних колекцій, які через пандемію не реалізувалися.

Незважаючи на кризу й на відміну від багатьох інших брендів, гігант фешн-індустрії не планує відмовлятися від звичних 6 шоу на рік! Всупереч тренду на помірне споживання.

На думку президента fashion-напряму Chanel Бруно Павловскі, така система дозволяє бренду реалізовувати свій творчий потенціал, а заданий за часів Карла Лагерфельда ритм не збавлятиметься: бренд здатний і надалі утримувати встановлену планку. 

Щойно шоу перейдуть у традиційний оффлайн-формат, відбудеться очікуване зменшення кількості запрошених — не більше 200 гостей на показі.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: